Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6109320 , fax. 056 6109496
- Data zamieszczenia: 2010-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
ul. Mickiewicza 33-39 33-39
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6109320, fax. 056 6109496
REGON: 00001775600507 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PAPIERU DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do kserokopiarek, telefaksów, drukarek laserowych i atramentowych oraz papieru perforowanego (składanka do drukarek) do Oddziału ZUS w Toruniu, przy ul. Mickiewicza 33/39. Zamawiający przewiduje następującą, orientacyjną wielkość zapotrzebowania na poszczególne rodzaje papieru: 1) Papier do kserokopiarek formatu A4 - 10 000 ryz, 2) Papier do kserokopiarek formatu A3 - 300 ryz, 3) Papier do drukarek formatu A4 - 18 000 ryz, 4) Składanka komputerowa ( 210 x 12 - pojedyńcza) - 40 kartonów, 5) Składanka komputerowa ( 210 x 12; 1+1) - 60 kartonów, 6) Składanka komputerowa (210 x 12; 1+2) - 10 kartonów, 7) Składanka komputerowa (360 x 12; 1+1) - 60 kartonów, 8) Składanka komputerowa (360 x 12; 1+2) - 40 kartonów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 41/2016
Dodano: 2016-05-20 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - SPRAWA 36/2016
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-29 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 8/2015
Dodano: 2015-02-27 - Dostawa papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-09-26 - zakup i dostawa papieru biurowego dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2014
Dodano: 2014-03-20 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.
Dodano: 2013-12-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2013-11-20