31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ KSERUJĄCYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu, do magazynów: Sł. Geograficznej, Sek. Szkolenia, Sł. Łączności, znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 zadania, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy): Zadanie nr 1 – PAPIER DO PLOTERA(Sł. Geograficzna) Zadanie nr 2 – PAPIER (Sek. Szkolenia) Zadanie nr 3 – PAPIER (Sł. Łączności) Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 4a,b,c do SIWZ – Projekt umowy. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 - 2 650,65 zł Zadanie nr 2 – 13 740,00 zł Zadanie nr 3 – 23 100,00 zł, w zakresie asortymentu zawartego w poszczególnych zadaniach zamówienia podstawowego. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2018r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa papieru ksero
Dodano: 2020-07-10 - Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń biurowych
Dodano: 2020-05-29 - sukcesywna dostawa papieru offsetowego przeznaczonego do druku cyfrowego dla Zakładu Graficznego UAM.
Dodano: 2019-04-30 - Sukcesywna dostawa papieru dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
Dodano: 2019-02-05 - Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń biurowych
Dodano: 2019-01-29 - Zakup i dostawa papieru ksero
Dodano: 2017-12-13