Przetargi.pl
Dostawa paneli gazowych i mebli medycznych do Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 453 365 , fax. 756 453 310
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
    ul. Lwówecka 18
    58503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 453 365, fax. 756 453 310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paneli gazowych i mebli medycznych do Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 - przedmiotem zamówienia jest dostawa: Most medyczny IT doprowadzonymi wybranymi mediami - 1 szt oraz Panel nadłóżkowy z wybranymi mediami - 1 szt. Część nr 2 - Łóżko na stanowisko intensywnej terapii - 2 szt, Kozetka lekarska - 1 szt, Łóżko szpitalne ortopedyczne - 1 szt, Stanowisko do iniekcji - 1 szt, Łóżko pacjenta domowe - 1 szt, Zestaw do profilaktyki przeciwodleżynowej - 1 szt, Szafka przyłóżkowa - 1 szt, Wózek transportowy - 1 szt, Wózek inwalidzki - 1 szt, Zestaw do nauki przemieszczania pacjentów - 1 szt, Zestaw sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów - 1 szt, Łóżko szpitalne specjalistyczne z przechyłami bocznymi - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A lub/i nr 1B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę 2) Arkusz Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 3A i/lub 3B) – wypełniony przez Wykonawcę 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI A pkt. 1 - 4 SIWZ 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust . 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 6) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie ze wzorem formularza dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach