Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska ogłasza przetarg
- Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Królowej Jadwigi
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 367 227 , fax. 748 367 227
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska
ul. Królowej Jadwigi 1
58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
tel. 748 367 227, fax. 748 367 227
REGON: 89110048000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodniapieszyce.eu.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli medycznych na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33192000-2 Meble medyczne. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. dostawę i transport do siedziby Zamawiającego, montaż oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; b. udzielenie gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na minimum 24 m-c, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) Oferowane meble muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Dokumenty jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty albo przekazać Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonania umowy, wskazane zostały w załączniku nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. b) Oferowane meble muszą spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z ich przeznaczeniem. c) Termin zapłaty za przedmiot zamówienia - 30 dni od daty złożenia faktury zgodnej z warunkami umowy w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa foteli dla Dawców do pobierania krwi i jej składników”
Dodano: 2023-10-11 - „Dostawa foteli dla Dawców do pobierania krwi i jej składników”
Dodano: 2023-06-30 - Wózek wielofunkcyjny z szufladami
Dodano: 2021-06-17 - System pozycjonowania na brzuchu pacjentów z zespołem ostrej niewydolności oddechowej ELP 200
Dodano: 2021-04-09 - Zakup szafek lekarskich na oddział z pacjentami chorymi na Covid-19
Dodano: 2021-03-12 - System pozycjonowania na brzuchu pacjentów z zespołem ostrej niewydolności oddechowej ELP 200
Dodano: 2021-01-18 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO DLA 2 WOJSKOWEGO SZPITALA POLOWEGO we WROCŁAWIU
Dodano: 2019-10-16 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO DLA 2 WOJSKOWEGO SZPITALA POLOWEGO
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa foteli i wózka zabiegowo opatrunkowego dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS
Dodano: 2019-06-27 - Dostawa mebli dla Poradnia Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS II
Dodano: 2019-06-07