Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 809 400, , fax. 914 809 575
- Data zamieszczenia: 2017-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
Wały Chrobrego 1-2
70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 809 400, , fax. 914 809 575
REGON: 14512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa żeglugowego MGO – DMA zgodnie z normą ISO 8217:2010 DMA dla statku „NAWIGATOR XXI”, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od pierwszego dnia po wygaśnięciu umowy BZP-MS/272-3/16 z aktualnym Wykonawcą (przewidywany, ostateczny termin zakończenia umowy – 31.12.2017r.), do dnia jej obowiązywania, tj. do 31.12.2018 r. Paliwo żeglugowe musi odpowiadać normie ISO 8217: 2010 DMA, zawartość siarki nie może przekraczać 0,10% m/m, gęstość paliwa musi być wyższa od 0,82 g/cm3 w 15oC i niższa niż 0,86 g/cm3 w 15oC. Maksymalna ilość zamawianego paliwa w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 450 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania maksymalnej ilości zamawianego paliwa w okresie obowiązywania umowy. Warunki wykonania zamówienia, tj. m.in.: sposób dostawy, sposób pobierania próbek, prawo do reklamacji określone są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ, który stanowi integralną część oferty Wykonawcy i należy go wypełnić. Brak wypełnienia całego załącznika nr 1a do SIWZ/załącznika nr 1 do umowy spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający oświadcza, iż w świetle ustawy z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2009r. Nr 3, poz. 11 z późn. zm.) spełnia warunki do zwolnienia z akcyzy przy dostawie paliwa żeglugowego będącego przedmiotem niniejszego postępowania. W załączniku nr 6 do SIWZ Zamawiający przedstawił aktualne "Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia rejestracyjnego w zakresie podatku akcyzowego" wystawione przez Urząd Celny w Szczecinie 4. Nomenklatura wg CPV 09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09134100-8 Olej napędowy 5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615. Zaleca się złożyć wadium z dopiskiem sukcesywna dostawa paliwa żeglugowego dla statku „Nawigator XXI” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku z nich). 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi aktualną na dzień składania ofert koncesję (lub dokument równoważny) na obrót paliwem będącym przedmiotem niniejszego postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek.
Dodano: 2024-05-06 - Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek.
Dodano: 2024-03-08 - Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa oleju opałowego dla DPS w Krzecku, Krzecko5, 78-314 Sławoborze
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2023. Postępowanie drugie.
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2023
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach.
Dodano: 2022-10-20 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
Dodano: 2022-09-22 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urządzeń komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Dobrej
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Wardyniu Górnym w latach 2021- 2022.
Dodano: 2021-05-03