Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8268211 w. 224 , fax. 022 8267006, 8272552
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Senatorska 37 37
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8268211 w. 224, fax. 022 8267006, 8272552
REGON: 01260578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PALIWA DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZTM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych do wskazanych przez Zamawiającego samochodów służbowych, tj. benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN EN 228 z października 2003 roku oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 23 grudnia 2003 roku (Dz. U. nr 03.230.2297 z 31 grudnia 2003), PKWiU nr 23.20.11-00.10. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ), b)aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego do samochodów i agregatu prądotwórczego SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW IHAR-PIB NA PODSTAWIE ZAKUPÓW GOTÓWKOWYCH ORAZ BEZGOTÓWKOWEGO SYSTEMU KART FLOTOWYCH.
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa oleju napędowego i opałowego
Dodano: 2016-04-12 - Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej E98 w systemie bezgotówkowym w 2016 roku
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Sp. z o.o
Dodano: 2015-12-11 - Zakup paliw do samochodów i maszyn używanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
Dodano: 2015-12-09 - Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych dla SPZOZ MEDITRANS OSTROŁĘKA SPRiTS w Ostrołęce
Dodano: 2015-12-09 - SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W I PÓŁROCZU ROKU 2016
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA MPS
Dodano: 2015-12-06