Przetargi.pl
Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Sucha 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3314163 , fax. 048 3314183
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Sucha 13 13
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3314163, fax. 048 3314183
    REGON: 67017298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa w ramach: a) - Części I: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 45.000 litrów b) - Części II: oleju napędowego ON w ilości ok. 37.000 litrów.Podana ilość jest wielkością szacunkową i nie wiąże Zamawiającego. Tankowanie pojazdów Zamawiającego będzie odbywać się na terenie miasta Radomia na stacjach należących do Wykonawcy. Wykaz tankowanych pojazdów w zakresie Części I zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, Wykaz tankowanych pojazdów w zakresie Części II zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. (Dz. U. Z 2008 r. Nr 221 poz. 1441) wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. Nr 169, poz. 1200 ze zm.) oraz odpowiednio norm: PN - EN 228, PN - EN 590. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w: - systemie bezgotówkowym; - sukcesywnie; - w zależności od potrzeb Zamawiającego - poprzez tankowanie zbiorników paliwa w pojazdach Zamawiającego; - innych zbiorników Zamawiającego przeznaczonych do tankowania 3. Wielkość lub zakres zamówienia: Ilość zamawianego paliwa ma charakter szacunkowy i w przybliżeniu odpowiada zapotrzebowaniu WORD w Radomiu na ten rodzaj paliwa. Zamówienie faktyczne obejmować będzie udokumentowaną i realnie zakupioną ilość paliwa na potrzeby WORD w Radomiu w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podana w niniejszej siwz. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo pobrane. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą upływu terminu jej obowiązywania. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Warunki realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga aby zakup paliwa w przypadku Części II zamówienia odbywał się z użyciem kart paliwowych. W przypadku zakupu paliwa w ramach Części I zamówienia Zamawiający dopuszcza inne formy ewidencji i rozliczania dokonywanych zakupów. Zamawiający dopuszcza wykazywanie i rozliczanie udzielonych upustów w dokumentach potwierdzających każdorazowe tankowanie lub na fakturach VAT. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowej, jednoznacznej ewidencji ilości wydanego paliwa, poprzez wydanie osobie pobierającej pisemnej informacji zawierającej następujące dane identyfikacyjne: - ilość, rodzaj i wartość zatankowanego paliwa, - datę tankowania, - numer rejestracyjny pojazdu, - adres stacji na której dokonano zakupu, - numer karty którą wykonano transakcję. Karta paliwowa będzie wystawiona na numer rejestracyjny pojazdu oraz zostanie zabezpieczona numerem PIN. Faktury za transakcje bezgotówkowe wystawiane będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu za okres od 1 do 15 oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca może zaproponować inny termin dokonywania rozliczeń. Faktury VAT będą płatne przelewem na wskazane w fakturze konto. Termin płatności faktur za dany okres rozliczeniowy będzie nie krótszy niż 21 dni od daty sprzedaży (ostatniego dnia okresu rozliczeniowego). Do faktury dołączone będzie zestawienie, zawierające następujące informacje: - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - numer rejestracyjny, - dzienna cena sprzedaży po której dokonano transakcji, - data i miejsce dokonania transakcji. Wykonawca Części I zamówienia musi posiadać co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości nie większej niż 3,5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Suchej 13 w Radomiu. Odległość będzie liczona najkrótszą drogą publiczną od głównej bramy wyjazdowej WORD (obok portierni) do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem z zaokrągleniem do 100 metrów. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać czynną stację w trakcie obowiązywania umowy. Likwidacja stacji stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Wykonawca Części 2 zamówienia musi posiadać co najmniej jedną stację położoną w odległości nie większej niż 5 km od miejsca egzaminowania WORD przy ulicy Jerzego Radomskiego 1 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z miejsca egzaminowania WORD przy ul. Jerzego Radomskiego 1 do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem z zaokrągleniem do 100 metrów. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać czynną stację w trakcie obowiązywania umowy. Likwidacja stacji stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Wszystkie stacje paliw płynnych Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1058) Zamawiający może zmienić liczbę tankowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy powiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nową kartę w terminie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na nową kartę. Wybrany w toku postępowania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy szczegółowy regulamin obsługi karty uwzględniający ewentualną kradzież czy zagubienie karty. Zostanie on dołączony do umowy w formie załącznika. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa w stosunku do jego ilości szacunkowej. Zamawiający ma prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy, jeżeli Wykonawca nie przestrzega warunków umowy (np. w przypadku likwidacji przez koncern stacji paliw w Radomiu czy też, gdy sprzedawane przez Wykonawcę paliwo nie będzie spełniać obowiązujących norm jakości). Regulaminy i warunki świadczenia usług Wykonawcy wiążą strony wyłącznie w tej części, w której nie są sprzeczne z umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą. 5.Podwykonawstwo Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - brak ww. informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę (wskazania należy dokonać w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 6.Zamówienia częściowe Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 8.Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach