Przetargi.pl
Dostawa paliw silnikowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju

Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw silnikowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego w punktach sprzedaży (tankowania) Wykonawcy paliw silnikowych do samochodów i sprzętu służbowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju. 2. Nomenklatura zamówienia - Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8. 3. Rodzaj i szacunkowa ilość paliw silnikowych stanowiących przedmiot zamówienia (wielkości maksymalne): 1) Olej napędowy (ON) - 22 000 litrów; 2) Benzyna bezołowiowa (PB 95) - 4 400 litrów. 4. Podane wyżej ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zakupienia paliw w ilości niezrealizowanej w okresie trwania zamówienia. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości, odszkodowania. 5. Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotu umowy, stosowanie do rzeczywistych potrzeb, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie umowy polegających na zwiększeniu zakupu jednego rodzaju paliwa (np. PB 95), kosztem ograniczenia drugiego rodzaju (np. ON) - w taki sposób, że nie zostanie przekroczony zakup maksymalnej ilość paliwa objętego przedmiotem umowy (26 400 litrów). 6. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania obowiązujących norm, tj. PN-EN 590:2006 (olej napędowy) oraz PN-EN 228:2009 (benzyna bezołowiowa) jak również wymogi określone w rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 7. Zakup paliw stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadach tankowania bezgotówkowego do pojedynczych samochodów lub doraźnie do kanistrów lub beczek na stacji paliw (dystrybutorach) wybranego Wykonawcy. 8. Wykaz pojazdów (marka, nr rejestracyjny) oraz osób (imię i nazwisko, dokument tożsamości) upoważnionych do tankowania w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy w terminie do 3 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). 9. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw co najmniej od poniedziałku do soboty przez co najmniej 8 godz. w ciągu doby (w tym w godz. od 7:00 do 15:00). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do tankowania bezgotówkowego na zasadach określonych w niniejszej SIWZ na dowolnej stacji paliw, którymi dysponuje Wykonawca. 11. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą ze wskazań dystrybutora na danej stacji pomniejszoną o rabat wskazany w ofercie. Rabat jest stały w całym okresie obowiązywania umowy. 12. Wykonawca wystawi fakturę za każde tankowanie z 14 dniowym terminem płatności. W treści faktury lub dołączonego do niej zestawienia zawarte zostaną co najmniej następujące informacje: 1) Data tankowania; 2) Rodzaj i ilość wydanego paliwa; 3) Cena jednostkowa brutto paliwa w dniu tankowania; 4) Łączna cena za zatankowane paliwo po uwzględnieniu rabatu; 5) Nr rejestracyjny pojazdu; 6) Imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 13. Pozostałe postanowienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, nie ujęte w Rozdziale 2 SIWZ wynikają z Projektu umowy, tj. Załącznika nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iwonicz-zdroj.pl/pl/zgk/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach