Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21010 Łęczna, ul. Krasnystawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 521 044
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o.
    ul. Krasnystawska 54
    21010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 817 521 044
    REGON: 43052559200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą być wysokiej jakości i spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) oraz normy PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589. Dostawa, o której mowa w pkt 1 będzie realizowana poprzez tankowanie pojazdów PGKiM Łęczna na stacji paliw Wykonawcy, tankowanie w kanistry oraz tankowanie zbiorników paliw w Dziale Utylizacji Odpadów w Starej Wsi gm. Łęczna. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa, przewidziane w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - olej napędowy - 155 700 litrów - olej napędowy premium - 58 500 litrów - benzyna bezołowiowa PB-95 - 3 730 litrów - olej opałowy - 20 000 litrów Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości paliwa, w zależności od potrzeb. Dostawa do zbiorników Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi gm. Łęczna będzie odbywała się specjalistycznymi autocysternami wyposażonymi w zalegalizowane urządzenia – liczydła ilości wydanego paliwa, posiadające funkcję przeliczania objętości, ilości wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturę referencyjną 15 st. C oraz posiadające drukarkę dokumentów. Koszty transportu, załadunku, rozładunku oraz ubezpieczenia towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca. 5. Rozliczenia za dostarczone paliwo następować będą dwa razy w miesiącu tj. 15 dnia miesiąca i ostatniego dnia miesiąca. 6. Wraz z fakturami za tankowanie paliwa Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające jego pobranie tj. szczegółową specyfikację zawierającą: datę tankowania, nr rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilość pobranego paliwa, cenę jednego litra paliwa w dniu tankowania z uwzględnieniem upustu oraz każdorazowo przekaże osobie pobierającej paliwo dokument potwierdzający jego pobranie tj. dokument WZ z czytelnym podpisem pobierającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. , poz. 1059 z póź. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: Zamawiający wymaga przedstawienia od wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji wykonawców – dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zmówienie publiczne, którego dotyczy; b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie lub każdy z wykonawców samodzielnie. 3). oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy – oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie. Dokumenty podmiotów trzecich: W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zamawiający żąda: 1). przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 2). Dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XVIII ust. 7 - Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert). 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. XVIII siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert). 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XVIII niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wszystkich dokumentów wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach