Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w celu zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych powiatu kamiennogórskiego.

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w celu zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych powiatu kamiennogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w celu zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych powiatu kamiennogórskiego. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostawę benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego ON. Przedmiotowe paliwa mają posiadać właściwości fizykochemiczne zgodne z wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). Wymienione paliwa pobierane będą przez Zamawiającego na stacji paliw należącej do Dostawcy, a położonej w granicach administracyjnych miasta Kamienna Góra. Pobieranie paliw przeznaczonych dla sprzętu realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów. Zamawiający przedstawi przy podpisaniu umowy wykaz swoich pojazdów i sprzętu oraz osób/kierowców uprawnionych do odbioru paliwa. Wymagana realizacja pobierania paliw będzie odbywać się w sposób bezgotówkowy pomiędzy Dostawcą, a osobą uprawnioną z ramienia Zamawiającego do odbioru towarów z każdorazowym wydaniem dokumentu WZ. Zamawiający wymaga, aby dokument WZ zawierał co najmniej datę pobrania, nr rejestracyjny pojazdu bądź opis „sprzęt”, nazwisko pobierającego, ilość i rodzaj pobranego towaru, cenę jednostkową obowiązującą na stacji w dniu pobierania paliw, udzielony upust oraz wartość pobranego paliwa. Forma rozliczania pobranego paliwa będzie więc bezgotówkowa, rachunkiem/fakturą zbiorczym/ą za okres rozliczeniowy płatny przelewem, przy czym okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż miesiąc kalendarzowy. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć rachunek/fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. Zamawiający informuje, że wymagać będzie wystawiania rachunków/faktur na Powiat kamiennogórski, NIP: 614 – 14 – 74 – 708.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach