Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bierutowie

Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56-420 Bierutów, Zielona 4a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 314 62 62
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie
    Zielona 4a
    56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 314 62 62
    REGON: 021886042
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bierutow.zakladkomunalny.com/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bierutowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, zgodny z bieżącym zapotrzebowaniem zakup paliwa płynnego, tj. etyliny, oleju napędowego z przeznaczeniem do wykorzystania przez pojazdy oraz przy eksploatacji sprzętu (koparek, kosiarek, kos, pił, dmuchaw, agregatów prądotwórczych) będących w posiadaniu ZGK w Bierutowie.2. Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pomocą dokumentu WZ, po każdym tankowaniu odbiór przez kierowcę. Faktury za zakupione paliwo będą wystawiane dwa razy w miesiącu tj. odpowiednio jedna do 15 dnia każdego miesiąca, druga do ostatniego dnia miesiąca.3. Płatność za zrealizowane zakupy paliwa będzie pomniejszona o zastosowany rabat w wysokości zaoferowanej przez wykonawcę odpowiednio dla każdego z rodzaju paliwa, zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy.4. Zaoferowany przez wykonawcę rabat będzie obowiązywał odpowiednio dla każdego rodzaju paliwa przez cały okres realizacji umowy.5. Płatność będzie realizowana przelewem sukcesywnie (dwa razy w miesiącu) po realizacji przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT na wskazane w Umowie konto Wykonawcy.6. Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): 09.10.00.00-0 - Paliwa09.13.21.00-4 - Benzyna bezołowiowa09.13.40.00-7 - Oleje napędowe7. Oferowane paliwo powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 r. poz. 1680) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. 2017 r. poz. 247). 8. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w następujących ilościach: - etylina Pb 95 – 1.500 l - olej napędowy ON – 20.000 l9. Zamawiający zastrzega, że wskazane w ust. 7 ilości są ilościami przewidywanymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb rzeczywistych Zamawiającego. Gwarantowana ilość dostawy, stanowi odpowiednio 80% każdego z przewidywanego asortymentu przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający przewiduje odbiór własny przedmiotu zamówienia ze stacji paliw wybranego wykonawcy usytuowanej w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Zielona 4a, 56-420 Bierutów. Wymagana odległość do 5 km zostanie określona jako długość możliwie najkrótszej trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego a stacją wykonawcy pod drogach publicznych wskazanych na stronie „Google maps”: https://www.google.pl/maps 11. Odbiór paliwa przez Zamawiającego będzie odbywał się poprzez bezpośrednie tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego jak również poprzez napełnianie kanistrów na stacji paliw wykonawcy. 12. Wykonawca udostępni możliwość odbioru paliwa 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. 13. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem daty tankowania, miejsca tankowania, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i rodzaju paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście14. Stanowiska do odbioru paliwa powinny być dostosowane do obsługi pojazdów posiadanych przez Zamawiającego.15. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz pojazdów.16. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający stwierdza, że podział zamówienia na części groziłby: 1) wystąpieniem nadmiernych trudności technicznych; 2) wystąpieniem nadmiernych kosztów wykonania zamówienia, 3) potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części, która mogłaby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia 17. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.19. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.21. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 Pzp z tym, że okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku udzielenia zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 8, nie może przekraczać 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.23. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.24. Zamawiający NIE WYMAGA wpłaty wadium25. Zamawiający NIE ŻĄDA wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie wskazanej w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023.1497) spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich musi spełnić warunek posiadania uprawnień samodzielnie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizowały roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach