Przetargi.pl
dostawa paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach Oznaczenie sprawy L - 2710/06/12

Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 632-65-27 , fax. 0-25 632-58-79
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
    ul. Kazimierzowska 9 9
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 632-65-27, fax. 0-25 632-58-79
    REGON: 01256722300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach Oznaczenie sprawy L - 2710/06/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup na stacjach benzynowych na terenie całego kraju (również w niedziele i święta). -benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 2 000 l, -oleju napędowego ON w ilości 27 600 l -płynu AdBlue w ilości 2 000 l -oleju silnikowego w ilości 100 l -oleju i płynu hydraulicznego w ilości 500 l -płynu do chłodnic w ilości 100 l -płynów do spryskiwaczy w ilości 100 l 3. Sukcesywna dostawa paliwa polegać będzie na: -bezpośrednim tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, na stacjach paliw Wykonawcy, wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu; -bezgotówkowej sprzedaży paliwa, na podstawie karty paliwowej; -prowadzeniu przez Wykonawcę, ewidencji zakupionego paliwa z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu. Koszt obsługi kart paliwowych ponosi Wykonawca; -rozliczaniu tankowań fakturami wystawianymi 1 razy w miesiącu na koniec danego miesiąca. 4. Wykonawca wystawi Zamawiającemu karty zabezpieczone kodem (dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego, wymienionego w załączniku nr 2 do umowy) 5. Wydanie pierwszych kart paliwowych odbywa się na koszt Wykonawcy. 6. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany samochodów lub utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi karty dodatkowe lub zamienne. 7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 8. Stacje benzynowe posiadane przez wykonawcę muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania (Dz. U. z 2005 r., Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.). 9. Wykaz samochodów służbowych wyszczególniony zostanie w załączniku nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/zs_siedlce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach