Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw tj. benzyny bezołowiowej (Pb95) i oleju napędowego (ON), w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. System bezgotówkowej sprzedaży paliwa musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji m.in. pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty paliwowej itp. 3. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa (Pb95) - 9 100 litrów olej napędowy (ON) - 21 329 litrów UWAGA: ceny paliw należy podać według stanu na dzień 10.12.2015 r. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający może zmienić deklarowaną ilość paliwa określoną w pkt 3 w przypadku wykorzystania środków na ten cel zapisanych w budżecie gminy na rok 2016. 6. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. Zakup paliw realizowany będzie w ilościach zależnych od Zamawiającego od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku. Paliwa pobierane będą na stacjach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Piły i całego kraju, czynnych również w niedziele i święta, przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły., wymienionych w załączniku nr 1 do umowy poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. 8. Rozliczenie zakupu dokonywane będzie dwa razy w miesiącu. 9. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla wszystkich upoważnionych pracowników wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wydanie kart Zamawiającemu nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Karty zostaną wydane bezpłatnie. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszonymi o stały upust w % (podany w ofercie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość punktów sprzedaży
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach