Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych przy rozliczeniach bezgotówkowych w formie kart paliwowych - powtórzenie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
  • Data zamieszczenia: 2010-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych przy rozliczeniach bezgotówkowych w formie kart paliwowych - powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa paliw płynnych przy rozliczeniach bezgotówkowych w formie kart paliwowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Periodyczne (ciągłe) dostawy paliw płynnych w okresie 36 miesięcy w ilości: maksymalnie 50000 litrów oleju napędowego oraz maksymalnie 7500 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95, realizowane w drodze zakupów jednostkowych paliw (tankowanie pojazdu) dokonywanych przez przedstawicieli Zamawiającego w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. Przez zorganizowaną sieć stacji paliw Wykonawcy rozumie się stacje zlokalizowane na terenie Poznania (minimum 5 stacji) i okolic (minimum 5 stacji rozmieszczonych do 50 km od centrum miasta Poznania). 2.Zakup paliw płynnych będących przedmiotem zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Podane ilości są jedynie wartościami szacunkowymi określone na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej rocznego zapotrzebowania na paliwa stanowiące przedmiot zamówienia. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotowych paliw w ilości nie mniejszej niż 60% podanych wielkości. 3.Rozliczenia jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych zabezpieczonych indywidualnymi numerami PIN, dostarczonych przez Wykonawcę w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, w liczbie minimum 24 sztuk, działających w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. 4.Wykonawca zapewnia blokadę karty flotowej po zgłoszeniu jej utraty wraz z bezpłatnym wydaniem karty dodatkowej lub zamiennej w miejsce karty utraconej. 5.Uaktualnienie kart oraz ewentualne przedłużenie ważności następuje na koszt Wykonawcy. 6.Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla transakcji bezgotówkowych: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 7.Podstawą płatności za dokonywane transakcje bezgotówkowe są faktury wystawione dwa razy w miesiącu, na koniec każdego okresu rozliczeniowego. 8.Na fakturze powinny zostać ujęte następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu, data oraz nazwisko osoby dokonującej zakupu paliwa, ilość zakupionego paliwa w każdym tankowaniu. 9.Tankowanie w miarę możliwości powinno dobywać się w obecności pracownika stacji. 10.Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 11.Nabywane paliwo musi spełniać wymagania jakości, określone w stosownych normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., poz. 221, Nr 1441). 12.Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliw płynnych będących przedmiotem zamówienia w sieci stacji paliw Wykonawcy dostępnych na terenie miasta Poznania i okolic. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu przez 24h na dobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość udzielonego upustu cenowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach