Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych i sprzętu RDW w Puławach w systemie bezgotówkowym

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych i sprzętu RDW w Puławach w systemie bezgotówkowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) tankowanie benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 6000 l, 2) tankowanie oleju napędowego w ilości do 15000 l, 3) zakup materiałów eksploatacyjnych. 2. Warunkami dostawy są: 1) tankowanie bezgotówkowe pojazdów w stacjach paliw Wykonawcy, 2) usytuowanie stacji paliw w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Obwodów Drogowych: w Puławach (ul. Dęblińska 29) oraz w Annopolu (ul. St. Skały 24), 3) wydanie kierowcom kart płatniczych umożliwiających tankowanie paliwa we wszystkich stacjach należących do Wykonawcy, 4) wydawanie kierowcy po każdym tankowaniu dokumentu potwierdzającego fakt pobrania paliwa do samochodu służbowego, 5) możliwość dokonywania bezgotówkowo, na posiadaną kartę zakupów innych towarów, bezpośrednio związanych z zabezpieczeniem sprawności technicznej samochodu na dostępnych stacjach, 6) ważność karty przez 12 miesięcy, 7) zapewnienie, że fakturowana cena paliwa i ceny pozostałe za zakupione towary będą tożsame z cenami obowiązującymi na danej stacji w momencie dokonywania zakupu, 8) wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa i towarów nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2. lutego 2012 r. zmieniającym Rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2012 poz. 136) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie dostaw przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w SIWZ pod warunkiem, że umożliwia to uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Ilekroć w dokumentacji przetargowej podane są typy wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. 2) Do realizacji zamówienia mogą być stosowane wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 104 263,04 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium, w wysokości 1500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9. listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 6) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie przetargowe nr R6.ST.372-01-15/13. 3. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29. sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach