Przetargi.pl
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 36641581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby floty samochodowej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w postaci:•tankowania oleju napędowego (ON)w szacunkowej ilości 91 000 litrów •tankowania benzyny bezołowiowej (Pb95) w szacunkowej ilości 8 000 litrów w systemie sprzedaży bezgotówkowej wg. następujących zasad:1.1.Wydawanie paliw odbywać się będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w formie bezgotówkowych kart paliwowych (flotowych). 1.2.Wykonawca zobowiązany jest do wydania paliw na podstawie dostarczonych kart ściśle według przyporządkowania ich do określonych pojazdów. Zamawiający ma prawo do odmowy zapłaty za paliwo zatankowane na podstawie karty nieprzypisanej do danego pojazdu. Prawo odmowy zapłaty dotyczy również sytuacji tankowania paliwa do pojemników na podstawie karty innej niż na okaziciela. 1.3.Potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi poprzez własnoręczny podpis kierowcy pojazdu będącego własnością Zamawiającego lub po zatwierdzeniu transakcji poprawnym kodem PIN. 1.4.Potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi przy pomocy kart magnetycznych lub kart z mikroprocesorem i nr PIN przyporządkowanych do pojazdu Zamawiającego. Karty muszą być: wystawione na numer rejestracyjny samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego, wystawione na numer rejestracyjny samochodów wskazanych przez Zamawiającego, wyposażone w pasek magnetyczny albo mikroprocesor, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia dwie karty wystawione na okaziciela w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy, Karty paliwowe zostaną wydane przez Wykonawcę nieodpłatnie w ciągu do 15 dni roboczych (nowe, duplikaty). Aktualny wykaz pojazdów, sprzętu oraz osób upoważnionych do tankowania paliw zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobligowany będzie do: dostarczenia na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego kart paliwowych (flotowych), dostarczenia w terminie kolejnych 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi w przypadku: zwiększenia liczby samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego, utraty bądź zniszczenia karty przez Zamawiającego; niezwłocznego dokonania blokady karty, nie później niż w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca. Wykonawca wystawiać będzie Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT obejmujące należności za faktycznie zakupione paliwo. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiennego wykonania usługi w zakresie rzeczowym i ilościowym, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 5 ust. 3 umowy. Wykonawca powinien posiadać minimum jedną stację paliw na terenie Gminy Lubin w promieniu 10 km od siedziby PGKGL Sp. z o.o. w Księginicach 14 liczonej najkrótszą drogą publiczną. Wykonawca będzie wystawiać faktury zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106z późn. zm). Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy podany w umowie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – „Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby floty samochodowej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, gdy wykaże posiadanie uprawnień do zajmowania się działalnością gospodarczą w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 348 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach