Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych i sprzętu RDW w Chełmie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5603123 , fax. 082 5603123
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5603123, fax. 082 5603123
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych i sprzętu RDW w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych i sprzętu RDW w Chełmie: ZADANIE NR 1 - Obwód Drogowy Chełm Benzyna Pb 95 - 7 000 l Olej napędowy - 13 000 l Oleje silnikowe -mineralny - 150 l -półsyntetyczny - 100 l -syntetyczny - 25 l Olej hydrauliczny - 100 l Olej przekładniowy - 200 l Płyn hamulcowy -płyn R-3 - 10 l -płyn DOT-4 - 10 l ZADANIE NR 2 - Obwód Drogowy Wysokie Benzyna Pb 95 - 2 000 l Olej napędowy - 10 000 l Oleje silnikowe -mineralny - 100 l -półsyntetyczny - 50 l -syntetyczny - 25 l Olej hydrauliczny - 100 l Olej przekładniowy - 200 l Płyn hamulcowy -płyn R-3 - 10 l -płyn DOT-4 - 10 l 2. Dostarczone paliwa i materiały eksploatacyjne będą spełniać wszelkie wymogi jakościowe dopuszczające je do użycia zgodnie z przeznaczeniem a w szczególności następujące wymagania zgodności: a) z normą PN-EN 590 - olej napędowy b) z normą PN-EN 228 - benzyna Pb 95 c) z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r (Dz. U. Nr 216, poz.1825 z późn. zmianami) 3. Warunki dostawy: - bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych i sprzętu - cykliczne, w okresach uzgodnionych z Zamawiającym, wystawianie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwa. - lokalizacja stacji paliw na terenie miasta Chełm (ZADANIE NR 1) - lokalizacja stacji paliw w promieniu 30 km od miejscowości Wysokie (ZADANIE NR 2) Wartość zamówienia: Zadanie nr 1- 79200 zł /netto/; Zadanie nr 2 - 47785 zł /netto/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy /Prawo zamówień publicznych/, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór zał. B) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową z ceną oferty netto i brutto (wzór dokumentu zał. A-1; A-2). 2) Kosztorys ofertowy ZADANIE NR 1 (wzór dokumentu zał. C-1) 3) Kosztorys ofertowy ZADANIE NR 2 (wzór dokumentu zał. C-2) 4) Arkusz kalkulacyjny (Wzór dokumentu zał. D) 5)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XIII Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. XIII

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat/upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach