Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych: etylina Pb-95 w ilości do 20.000 l, olej napędowy w ilości do 135.000 l, olej opałowy w ilości do 15.000 l

Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640140 , fax. 024 3640141
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy
    ul. Przemysłowa 33 33
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640140, fax. 024 3640141
    REGON: 61005207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych: etylina Pb-95 w ilości do 20.000 l, olej napędowy w ilości do 135.000 l, olej opałowy w ilości do 15.000 l
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w szacowanych ilościach: - etylina Pb-95 w ilości do 20.000l (CPV 09.13.21.00-4), - olej napędowy (Ekodiesel) w ilości do 135.000l (CPV 09.13.41.00-8), - olej opałowy w ilości do 15.000l (CPV 09.13.51.00-5) 2. Dostawa etyliny Pb-95 i oleju napędowego odbywać się będzie w stacjach paliw Wykonawcy w promieniu do 2 km od siedziby Zamawiającego. 3. Olej opałowy dostarczany będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Płocka. 4. Zamawiający wymaga aby stacje paliw były dostępne całą dobę, siedem dni w tygodniu. 5. Wydawanie, objętych dostawą, paliw odbywać się będzie w rozliczeniu bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych, od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r. 6. Wykonawca wyda karty elektroniczne które będą służyły wyłącznie do zakupu paliw. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dekadowych zestawień wydanego paliwa, osobno dla wszystkich jednostek. Zestawienie pobranego paliwa winno zawierać, co najmniej datę wydania, ilość pobranego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu. 8. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. 9. W okresie zimowym Wykonawca winien zabezpieczyć zamianę paliwa ON (Ekodiesel) z letniego na zimowy. Przez okres zimowy należy rozumieć okres od 16 listopada do 29 lutego. 10. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19.10.2005r. (Dz.U nr 216, poz. 1825 ze zm.) oraz normach PN-EN 228 i PN-EN 590. 11. Zamawiający zastrzega sobie, że rozliczenie za dostarczone paliwo będzie odbywać się na podstawie wystawionych faktur VAT, z terminem płatności 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na życzenie Zamawiającego świadectwa jakości na odebrane paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1), 4) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), 3) spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi udzielona przez Urząd Regulacji Energetyki. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 2 oraz pkt II. 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ) winni złożyć wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną (na jednym formularzu) lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach