Nadleśnictwo Piaski ogłasza przetarg
- Adres: 63-820 Piaski, ul. Drzęczewska 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5739080 , fax. 065 5739083
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Piaski
ul. Drzęczewska 1 1
63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
tel. 065 5739080, fax. 065 5739083
REGON: 41000826300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych do środków transportowych Nadleśnictwa Piaski w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 poprzez tankowanie jednostek transportowych zamawiającego na stacji paliw wykonawcy oraz artykułów pozapaliwowych w okresie od 2010.01.01 do 2010.12.31 sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 2000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w zał. nr 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dowód wniesienia wadium - do oferty dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopie dokumentu, -oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piaski.lasypanstwowe.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 poprzez tankowanie jednostek transportowych zamawiającego na stacji paliw wykonawcy oraz artykułów pozapaliwowych w okresie od 2014.01. do 2014.12.31 sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.
Dodano: 2013-12-06 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2013-11-28 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ DLA POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPZOZ W ŚRODZIE WLKP.
Dodano: 2013-07-16 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2012-12-12 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY PB 95 ORAZ ARTYKUŁÓW POZAPALIWOWYCH DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWYCH NADLEŚNICTWA PIASKI NA STACJI PALIW WYKONAWCY W OKRESIE OD 2013.01. DO 2013.12.31 SUKCESYWNIE WG POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2012-12-07 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2012-12-03 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych SPZOZ w Środzie Wlkp.
Dodano: 2012-07-13 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych SPZOZ w Środzie Wlkp.
Dodano: 2012-06-28 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ: OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY PB 95 ORAZ ARTYKUŁÓW POZAPALIWOWYCH DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWYCH NADLEŚNICTWA PIASKI NA STACJI PALIW WYKONAWCY W OKRESIE OD 2012.01. DO 2012.12.31 SUKCESYWNIE WG POTRZEB
Dodano: 2011-12-08 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów służbowych SPZOZ w Środzie Wlkp.
Dodano: 2011-06-14