Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2113278 , fax. 063 2113278
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie
ul. Sulańska 8 8
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2113278, fax. 063 2113278
REGON: 31108099800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i świadczenie dystrybucji energii elektrycznej w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010r. do Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie - moc umowna - 200 kW - energia czynna miesięczna - 20 MWh Parametry techniczne: -dopuszczalne odchylenia napięcia od znamionowego w czasie 15 minut: od -10 % do + 5 % -współczynnik odkształcenia napięcia w miejscu przyłączenia nie więcej niż 8 % -zawartość poszczególnych wyższych harmonicznych nie może przekraczać 3 % harmonicznej podstawowej -częstotliwość 50-60 Hz przy dopuszczalnych odchyleniach / -0.5 do +0.2 Hz/ -dopuszczalny czas trwania w ciągu roku wyłączeń awaryjnych - 50 h -dopuszczalny czas trwania jednorazowych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej 12 h - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: 1.1. Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne ( Dz.U.z 2006r. Nr 89 poz. 625, z późn. zm.) 1.2. Posiadają w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne ( Dz.U.z 2006r. Nr 89 poz. 625, z późn. zm.) lub posiadają w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej: podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę 50.000,00 zł,- 4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne ( Dz.U.z 2006r. Nr 89 poz. 625, z późn. zm.). 3.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne ( Dz.U.z 2006r. Nr 89 poz. 625, z późn. zm.) (dot. Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) 4.Oświadczenie o posiadaniu obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego(OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (dot. Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) 5.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp 6.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 7.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Gminę Strzałkowo oraz oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Krajenka oraz jednostek organizacyjnych na lata 2017-2018
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz-Zakładu Usług Komunalnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów SP ZOZ - szpitale w Poznaniu , Ludwikowie i Chodzieży
Dodano: 2016-06-07 - Zakup energii elektrycznej do budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin w latach 2016-2018
Dodano: 2016-05-18 - Zakup Energii Elektrycznej dla Gminy Kraszewice i jej jednostek podległych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i jednostek pomocniczych w latach 2016 - 2017
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu
Dodano: 2016-03-16 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-02-03