Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu eksploatowanych przez Gminę Giby, Giby 74A 16-506 Giby

Gmina Giby ogłasza przetarg

  • Adres: 16-506 Giby, -
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875165038, 875165734 , fax. 875165027
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giby
    - 74A
    16-506 Giby, woj. podlaskie
    tel. 875165038, 875165734, fax. 875165027
    REGON: 790671082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu eksploatowanych przez Gminę Giby, Giby 74A 16-506 Giby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Opis przedmiotu zamówienia i warunków wykonania zamówienia: 4.1.Przedmiot zamówienia: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu eksploatowanych przez Gminę Giby, Giby 74A 16-506 Giby 4.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa przy użyciu kart paliwowych wydanych nieodpłatnie Zamawiającemu po podpisaniu umowy, na potrzeby Gminy Giby do pojazdów służbowych i sprzętu eksploatowanych przez Gminę Giby. Przedmiotem dostawy jest benzyna bezołowiowa E5 , olej napędowy B7 oraz gaz płynny LPG 4.3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): kod CPV :09134100-8 - olej napędowy kod CPV :09132100-4 - benzyna bezołowiowa kod CPV :09133000-0 -gaz ropopochodny LPG 4.4.Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie 01.04.2020 r. do 31.12.2023 r. w stacji paliw Dostawcy zlokalizowanej na terenie Gminy Giby, w odległości nie większej niż 10 km. 4.5.Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: Olej napędowy B7- 66 000 litrów Benzyna bezołowiowa E5 – 2100 litrów Gaz płynny LPG – 4 800 litrów 4.6.Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 36 miesięcy (od 01.04.2020 r. do 31.12.2023 r.) 4.7. Wymienione ilości zostały ustalone w sposób szacunkowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od zapotrzebowania. 4.8. Zamawiający nie będzie nadzorował realizacji zamówienia. 4.9. Określone przez Zamawiającego orientacyjne ilości paliw nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony dostawcy w sytuacji mniejszego zapotrzebowania, niż wstępnie oszacowane. 4.10. W celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu jakości paliw płynnych, może być pobrana próba przez uprawnione osoby. 4.11. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 4.12. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa. 4.13. Dostawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzaniu zgodności numeru rejestracyjnego z karta flotową w tankowanym pojeździe. 4.14. Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa w stacjach paliw Dostawcy zlokalizowanych na terenie Gminy Giby, w odległości nie większej niż 10 km. 4.15. Dostawca zobowiązany jest do posiadania kamer monitorujących tankowanie paliwa. 4.16. Dostawca zobowiązany jest do udostępnienia nagrania tankowania z dnia wskazanego przez Zamawiającego. 4.17. Posiadane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w: • Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 roku, poz. 1680) • Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz.U. 2019 r., poz. 660) • normą PN-EN 590+A1:2017-06 4.18.W okresie zimowym przy spadku temperatury powietrza poniżej minus 220C Wykonawca będzie dysponować olejem napędowym o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. 4.19. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywany będzie raz w miesiącu (na koniec miesiąca) na podstawie faktur VAT przelewem na wskazany przez Dostawcę rachunek bankowy. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4.20. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Dostawcy pomniejszony o zadeklarowany w ofercie przez Dostawcę opust cenowy. 4.21. Do wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca przyjmie cenę brutto na dystrybutorze z dnia poprzedzającego dzień składania ofert pomniejszoną o proponowany opust cenowy (stały w okresie trwania umowy). 4.22. Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty Dostawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową. 4.23. Rozliczenia pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej E-5, oleju napędowego B-7 oraz gazu ropopochodnego (płynnego ) LPG.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3.Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących dokumentów i oświadczeń: 6.3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.2..Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3.Dokument potwierdzający wspólne działanie (np. umowa konsorcjum), jeśli podmioty występują wspólnie (dostawcy występujący wspólnie składają każdy osobno dokumenty wymienione w pkt. 6.1, 6.2, 6.3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach