Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Północna 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3443223, 3449853 , fax. 083 3443397
  • Data zamieszczenia: 2009-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Północna 19 19
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3443223, 3449853, fax. 083 3443397
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa. 2. Zamówienie obejmuje zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej, oleju napędowego oraz propanu-butanu (gazu napędowego LPG). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, wynosi 140.000 litrów, w następującym asortymencie: 1) benzyna bezołowiowa 95 oktanowa - 70.000 l, 2) olej napędowy - 60.000 l, 3) propan-butan (gaz napędowy PLG) - 10.000 l. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. 5. Wykonawca zapewni paliwa: 1) propan-butan (gaz napędowy LPG) o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. Nr 251, poz. 1851). 2) benzynę bezołowiową o liczbie oktanowej 95 o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 3) olej napędowy o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych. 7. Wykonawca w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy wyda Zamawiającemu karty paliwowe umożliwiające dokonywanie bezgotówkowych transakcji u operatorów prowadzących stacje paliw Wykonawcy. 8. W przypadku wydania dodatkowych kart paliwowych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, a po terminie określonym w ust. 7, koszty wydania nowych kart pokryje Zamawiający. 9. Karty paliwowe muszą być zabezpieczone kodem PIN oraz służyć tylko i wyłącznie do zakupu paliwa. 10. W przypadku awarii terminala obsługującego karty paliwowe na stacji paliw Wykonawcy, Wykonawca zrealizuje transakcję poprzez wewnętrzny kontakt pracownika stacji z całodobową infolinią. 11. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich dróg krajowych oraz następujących miejscowości: Biała Podlaska, Chełm, Lublin, Zamość. 12. Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie do: 1) pojazdów samochodowych zasilanych benzyną bezołowiową 95 oktanową - 34 szt., 2) pojazdów samochodowych zasilanych olejem napędowym - 26 szt., 3) pojazdów samochodowych zasilanych benzyną bezołowiową 95 oktanową oraz gazem propan-butan (LPG) - 10 szt. 4) urządzeń zasilanych benzyną bezołowiową 95 oktanową - 1 szt., 5) urządzeń zasilanych olejem napędowym - 4 szt.. 12. Wykonawca zapewni przedstawicielowi Zamawiającego wirtualne narzędzie poprzez sieć Internetu, umożliwiające na bieżąco monitoring transakcji zawartych przy pomocy kart paliwowych. Informacje dostępne tą drogą powinny zawierać przynajmniej: datę, godzinę i miejsce tankowania, rodzaj paliwa oraz ilość litrów i kwotę transakcji, w podziale na poszczególne pojazdy lub urządzenia. Informacje te powinny być przechowywane z zachowaniem wszelkich zasad ochrony danych w sieci Internetu. 13. Faktury za transakcje dokonane z użyciem kart paliwowych wystawiane będą przez wykonawcę dwa razy w miesiącu i wysłane Zamawiającemu wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, z uwzględnieniem numeru rejestracyjnego samochodu lub nazwy urządzenia oraz ilości paliwa. 14. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa 09.12.42.20-5 Paliwo do silników diesla (EN 590) 09.13.30.00-0 Skroplony gaz ropopochodny (LPG) 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. 3. W przypadku nie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do składanej oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2. aktualną w okresie trwania umowy koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 5. wykaz stacji paliw, na których można realizować tankowanie za pomocą kart paliwowych oferowanych przez Wykonawcę, wraz z podaniem jej adresu, 6. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, załącza dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 7. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 i 4 niniejszego rozdziału specyfikacji, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, składane jest wspólnie przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach