Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych, w roku 2016/ w m. Łuków.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych, w roku 2016/ w m. Łuków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych /sukcesywne tankowanie na stacjach paliw wykonawcy, pojazdów i maszyn będących w użytkowaniu Zarządu Dróg Powiatowych, w roku 2016/ w m. Łuków. Wykonawca zagwarantuje, dostarczać zamawiającemu na czas trwania umowy paliwo w zakresie jakości, zgodne z parametrami określonymi w obowiązujących przepisach dotyczących wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz parametrami wynikającymi z Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 r. /Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441 z późn. zm./ w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych spełniające podane normy lub ich zaktualizowane wersje na dzień składania ofert stosownie do Rozporządzenia Ministra Gospodarki : PN-EN 228:2009 /benzyny bezołowiowe dla pojazdów samochodowych/, PN-EN 590:2009 /oleje napędowe dla pojazdów samochodowych/ w tym olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych - bez bio-dodatków, bądź równoważny. Na żądanie zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić zgodność z normami dostarczanej partii paliwa kopią certyfikatu jakości producenta paliw. Wykonawca zapewni dostępność paliw przez 24 godz./dobę, 7 dni w tygodniu. Odległości od siedziby zamawiającego do miejsca tankowania z przyczyn ekonomicznych nie może przekraczać 5 km. Informację o rodzajach zapotrzebowanych paliw oraz ich orientacyjne ilości w stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Podane ilości paliw określają prognozowane, maksymalne zapotrzebowanie zamawiającego w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. Oznacza to, że zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ a Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części zakresu umowy. Rozliczenie zakupionych paliw odbywać się będzie w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę zbiorczą asygnatę, zawierającą: imię i nazwisko kierowcy/operatora, nr rej. tankującego pojazdu, datę tankowania, ilość tankowanego paliwa oraz jego rodzaj. Zamawiający dopuszcza stosowanie systemu bezgotówkowych rozliczeń za pomocą bezpłatnych, imiennych kart paliwowych identyfikujących pojazd (samoobsługa). 2. Bezgotówkowa sprzedaż paliw, przy użyciu bezpłatnych, imiennych kart paliwowych identyfikujących pojazd (samoobsługa), musi umożliwiać sporządzenie przez wykonawcę lub przy dostępie udzielonym zamawiającemu do serwisu, ewidencji pobranego paliwa z podaniem: daty tankowania, nr rej. pojazdu, imienia i nazwiska kierowcy, ilość i rodzaj wydanego paliwa, cenę, udzielony rabat, wartość pobranego paliwa. Szczegóły na podstawie, których dokonywany będzie bezgotówkowy system sprzedaży paliw zawiera wzór umowy. 3. Zakup i rozliczenie paliwa dokonywane będzie po aktualnie obowiązującej cenie dnia, pomniejszonej o stały rabat udzielony przez Wykonawcę na czas trwania umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6 . Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 7. Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów. 8. Nie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej. 9. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach