Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
  • Data zamieszczenia: 2011-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Al. Wolności 4 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
    REGON: 00131386100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy oleju napędowego ON spełniającego wymagania PN-EN 590 oraz etyliny Pb-95 spełniającej wymagania PN-EN 228 w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego, pojazdem samochodowym wyposażonym w dystrybutor każdego dnia roboczego w godzinach od 6:00 do 8:00, natomiast etylina Pb-95 będzie tankowana na stacjach Wykonawcy zlokalizowanych nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego i czynnych co najmniej w godzinach od 6:00 do 20:00. Jakość oferowanego paliwa musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2008 r., Nr 221, poz. 1441). Szacowana ilość dostawy w terminie 24 miesiące od dnia zawarcia umowy: olej napędowy ON - 450.000 litrów, etylina Pb-95 - 30.000 litrów. Jednostką rozliczeniową w każdym wypadku będzie litr. Dostawy ON odbywają się na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz jego staraniem. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca musi dostarczyć atest jakościowy: producenta lub akredytowanego laboratorium, określający w sposób jednoznaczny daną dostawę, tzn. dokument ten powinien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i zawierać klauzulę, iż dotyczy on dostawy z dnia ....., realizowanej autocysterną o numerze rejestracyjnym ..........., nazwa producenta lub składującego paliwo .......... W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa Zamawiający ma prawo do wykonania badań jakościowych dostarczanego paliwa w wybranym przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy tylko w przypadku wystąpienia uchybień. Badanie obejmować będzie określenie parametrów stosownie do wymagań określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2008 r., Nr 221, poz. 1441) Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliwa w trakcie realizacji zamówienia w przypadku zmiany ceny hurtowej przez producenta paliwa. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w okresie realizacji zamówienia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług (Vat). Podane w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowe roczne zużycie paliw płynnych ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu paliw płynnych w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość paliw płynnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) w terminie do dnia 12.09.2011 r. do godziny 09.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego (data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium, data i godzina złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Banku Spółdzielczym nr rachunku 95 8144 005 2001 0000 1805 001 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał dokumentu składany w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4; 3) w gwarancjach bankowych - oryginał dokumentu składany w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu składany w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - oryginał dokumentu składany w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4; 3. Kasa Zamawiającego czynna jest w dni powszednie, robocze, w godzinach od 7:30 do 10:15 i od 11:00 do 14:30. Kasa potwierdzi fakt złożenia dokumentu wadium i wyda na tą okoliczność odrębny dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach