Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w 2016 roku

Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, Puszcza Miejska 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2604002 , fax. 54 2604003
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o.
    Puszcza Miejska 24 24
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2604002, fax. 54 2604003
    REGON: 34032755100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzuok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych - dla pojazdów Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej. Dostawa do Zakładu oleju napędowego w ilości około 45.000 litrów. Dostawy będą odbywały się w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności dostawy z 1 dniowym wyprzedzeniem. Zamówione paliwa muszą spełniać parametry zgodne z wymaganiami jakościowymi dla paliw ciekłych obowiązujących na terytorium RP oraz aktualnymi edycjami norm (PN-EN 590:2005). Zamawiający nie jest związany z określonymi ilościami co oznacza, że faktyczne zapotrzebowanie jest uzależnione od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości paliw niż określone powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzuok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach