Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0 – Paliwa, 09.13.21.00-4 – Benzyna bezołowiowa, 09.13.40.00-7 – Oleje napędowe. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje dostawę paliw płynnych i innych produktów naftowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie, w tym: zadanie nr 1 – dotyczy dostawy dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy, zadanie nr 2 – dotyczy dostawy dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Obwód drogowy w Sycowie. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Ilości paliwa zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Dostawa planowanej ilości paliwa dla potrzeb Zamawiającego wynosi: Olej napędowy – w ilości do 34 000,00 litrów, Etylina PB 95 – w ilości do 1 500,00 litrów, Etylina PB 98 – w ilości do 3 500,00 litrów, Gaz Propan-butan butla 11 kg – w ilości do 25,0 szt. Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie trwania umowy, wynosi odpowiednio: ZADANIE NR 1: dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy – Obwód drogowy w Oleśnicy (Nr 1) – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica (przy siedzibie Zamawiającego). Zakres rzeczowy zamówienia: Olej napędowy – w ilości do 22 000,0 litrów, Etylina PB 95 – w ilości do 500,0 litrów, Etylina PB 98 – w ilości do 2 500,0 litrów, Gaz Propan-butan butla 11 kg – w ilości do 15,0 szt. ZADANIE NR 2: dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy – Obwód drogowy w Sycowie (Nr 2) – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców. Zakres rzeczowy zamówienia: Olej napędowy – w ilości do 12 000,0 litrów, Etylina PB 95 – w ilości do 1 000,0 litrów, Etylina PB 98 – w ilości do 1 000,0 litrów, Gaz Propan-butan butla 11 kg – w ilości do 10,0 szt. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) w zależności od potrzeb Zamawiający może regulować zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia biorąc pod uwagę posiadane środki finansowe, b) Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, c) paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, d) dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. Wykaz sprzętu i pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy, e) oferowane paliwa muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe, f) pobierane paliwo będzie odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ...................), lub poprzez wydruk z terminala obsługującego karty paliwowe, g) Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ....), h) dokument „Asygnata pobranych paliw za miesiąc ..........” stanowił będzie załącznik do faktury, i) Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, j) płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie 2 razy w miesiącu lub 1 raz za dany miesiąc, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie minimalnie 14 dni od daty jej otrzymania, k) stacja winna być czynna całodobowo, w dni powszednie, niedziele i święta i znajdować się w odległości do 4 km od obwodu drogowego w Oleśnicy i do 6 km od obwodu drogowego w Sycowie. Odległość stacji paliw od siedziby obwodu drogowego w Sycowie lub Oleśnicy musi uwzględniać dojazd trasą dopuszczającą ruch ciągników. 7. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb – maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 8. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, od dnia zawarcia umowy do wyczerpania jej górnego zakresu ilościowego lub sumy należności Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, jednakże maksymalnie do dnia 31.12.2019 r. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 14. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 17. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i art. 29 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają aktualną koncesję na dystrybucję i obrót paliwami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty przygotowany dla zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 PZP – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (obowiązkowy dokument, który musi zostać wypełniony i załączony do oferty znajduje się na stronach 1-5); c) zestawienie cenowe – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) dokument, z którego wynika upoważnienie osoby / osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach