Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Błaszkach w 2021 roku

Gmina Błaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 292 491 , fax. 438 290 932
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błaszki
    pl. Niepodległości 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    tel. 438 292 491, fax. 438 290 932
    REGON: 73093435800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Błaszkach w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Błaszkach w 2020 roku. Szacunkowa wielkość i asortyment zapotrzebowania paliw płynnych określa się na: Olej napędowy – PN-E-590 - 35 000 litrów Benzyna Pb 95 – PN-EN 228 - 3 000 litrów 2. Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie , stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku zakupi ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 3. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, Zamawiający rozliczał będzie ten zakres w oparciu o faktycznie dostarczone paliwa i ceny jednostkowe oraz upust cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa 4. Miejsce realizacji: zakupy paliwa będą dokonywane w sieci punktów sprzedaży paliw wykonawcy. Wydawanie zakupionych paliw odbywać się będzie do zbiorników paliwowych pojazdów samochodowych oraz do kanistrów przez legalizowane przepływomierze. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do co kwartalnego składania Zamawiającemu oświadczenia o nie zaleganiu w odprowadzaniu należnych podatków VAT i akcyzy w związku z dostawami paliw. 6. Stacja paliw Wykonawcy musi zapewnić możliwość bezkolizyjnego i bezpiecznego tankowania pojazdów o długości 12,8 m., szerokości, 2,55 m, wysokości 3,42 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach nr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090 5. Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Błaszkach pok. Nr 8 najpóźniej w terminie składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ,, 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach