15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Narutowicza 10A
70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
REGON: 32098789500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw: oleju napędowego grzewczego oraz węgla kamiennego (miał IIA) na rok 2021 do kotłowni własnych dla 15 WOG Szczecin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z dostawą paliw: oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz dostawą węgla kamiennego (miał IIA) do celów grzewczych dla kotłowni w Drawnie, na rok 2021 r., znajdują się: 1. dla części 1 pn. „Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni własnych dla 15 WOG Szczecin” w załączniku nr 8, zawierającym: Opis przedmiotu zamówienia, plan dostaw oraz formularz zamówienia, w załączniku nr 6A do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 2. dla części 2 pn „Dostawa węgla kamiennego (miał IIA) do celów grzewczych do kotłowni własnych dla 15 WOG Szczecin” w załączniku 9, zawierającym – Opis przedmiotu zamówienia, plan dostaw oraz formularz zamówienia, w załączniku nr 6B do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: Dla części 1 zamówienia w wysokości 1 300 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dla części 2 zamówienia w wysokości 6 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 95-ZP-11-20/245 (ze wskazaniem części na które wniesiono wadium). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1 zamówienia posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z Ustawą Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1378, 1565)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane wraz z ofertą: a) formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2A, 2B do SIWZ (odpowiednio dla części postępowania) służący do celów rozliczeń finansowych, c) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów. Forma dokumentu - pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wykonawca przedkłada wraz z ofertą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, 73-134 Barzkowice 2
Dodano: 2023-12-30 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego od dnia 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. w ilości 60 000 l.
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek oświatowych Gminy Chojna w latach 2023-2024.
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Suchaniu w 2023 roku
Dodano: 2023-01-17 - Dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Suchaniu w 2023 roku
Dodano: 2022-12-05 - SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie
Dodano: 2022-11-18 - Dostawę oleju opałowego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie. Znak (numer referencyjny)
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie
Dodano: 2022-10-14