Gminna Jednostka Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 07-437 Łyse, ul. Ostrołęcka 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7725057 , fax. 029 7725003
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Jednostka Usług Komunalnych
ul. Ostrołęcka 2 2
07-437 Łyse, woj. mazowieckie
tel. 029 7725057, fax. 029 7725003
REGON: 55042636800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PALIW NA 2010 R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw: 1)benzyny /etylina bezołowiowa 95/ w ilości - 2.000 (dwa tysiące) dm3, 2)oleju napędowego w ilości - 48.000 (czterdzieści osiem tysięcy) dm3. w okresie: od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje sie wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawi art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz ofertowy - wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji, Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Koncesję, zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie, z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców: - w odniesieniu do wymagań przedstawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, o którym mowa w pkt. 2 i 4. - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - W przypadku, gdy oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi umowę regulującą współpracę, z której m.in. wynika zakres wykonywanych prac i związana z nim odpowiedzialność Wymagane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginałów, albo kopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie - według wzoru /zał. Nr 2/ do Specyfikacji, że 1) Firma posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, co, do której ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2) Firma posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Firma znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Firma nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lyse.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw płynnych
Dodano: 2016-07-26 - Zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych przeznaczonych do samochodów będących na stanie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy paliw dla SP ZOZ w Mławie
Dodano: 2016-07-07 - Zakup paliwa do samochodów służbowych Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-49/2016)
Dodano: 2016-06-14 - Sprzedaż paliw płynnych do środków transportu Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych w systemie bezgotówkowym.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa 2.000 litrów benzyny bezołowiowej Pb95 dla Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie (nr ref. sprawy: ZP/11/16)
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Gminy w Maciejowicach.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu.
Dodano: 2016-04-15 - dostawa paliwa
Dodano: 2016-04-08 - zakup paliw silnikowych
Dodano: 2016-04-04