Przetargi.pl
Dostawa paliw do pojazdów Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie

Mazowiecki Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6956015 , fax. 022 6956019
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki
    Pl. Bankowy 3/5 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6956015, fax. 022 6956019
    REGON: 01327262000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw do pojazdów Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie. 2. Zamawiający posiada flotę 34 pojazdów samochodowych stacjonujących odpowiednio w: Warszawie (22), Ciechanowie (3), Ostrołęce (2), Płocku (2), Radomiu (3) i Siedlcach (2) - szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 3. Zamówienie obejmuje zakup: a) oleju napędowego (ON) - odpowiedniego do pory roku (letni, przejściowy, zimowy) - CPV - 09.13.41.00-8; b) benzyny bezołowiowej 95 oktanowej (Pb 95) - CPV - 09.13.21.00-4; c) gazu skroplonego (LPG) - 09.13.30.00-0, w maksymalnej - szacunkowej ilości około 81 800 litrów wg następującego asortymentu: ON - 50 000 litrów Pb 95 - 23 000 litrów LPG - 8 800 litrów 4. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy. Zamawiający przewiduje tankowania gównie na terenie województwa mazowieckiego ze szczególnym uwzględnieniem: m. st. Warszawy oraz miast: Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom oraz Siedlce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym, posiada co najmniej jedną - czynną całą dobę stację paliw (z pełnym asortymentem tj.: ON, Pb 95, LPG), obsługującą karty flotowe, położoną: a) na terenie m. st. Warszawa w promieniu nie większym niż 10 km od siedziby Zamawiającego tj. Plac Bankowy 3-5, b) w granicach administracyjnych każdego z miast Delegatur - Placówek Zamiejscowych MUW tj. w: - Ciechanowie, - Ostrołęce, - Płocku, - Radomiu, - Siedlcach. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególne warunki. Uwaga: Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia szczegółowy warunek w zakresie potencjału technicznego określony w ust. 1 mogą spełniać łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki, 7) wykaz całodobowych stacji paliw wykonawcy, na których można realizować tankowanie (Pb 95, ON, LPG) za pomocą kart flotowych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 8) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Wymagana forma składanych dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 pkt 1 należy złożyć w formie oryginału, 2) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 - 7 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3) pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy, 2) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2 - 6 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 3) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach