Przetargi.pl
Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów SPZOZ w Garwolinie, w tym ambulansów sanitarnych, w okresie 24 miesięcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów SPZOZ w Garwolinie, w tym ambulansów sanitarnych, w okresie 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych dla pojazdów SP ZOZ w Garwolinie, w tym ambulansów sanitarnych, w okresie 24 miesięcy (tankowanie na stacji paliw). 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. 3.3 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. 1) formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) wzór Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia o 20% zakresu przedmiotu dostawy w części dotyczącej ilości w zależności od: 1) potrzeb Zamawiającego, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od założonego szacunku, 2) w przypadku rozwiązania umowy o podwykonawstwo na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie ratownictwa medycznego. 3.6 Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa przez Zamawiającego w stosunku do założonych szacunkowych wielkości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 3.7 Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw. 3.8 W przypadku niemożności dostawy paliwa przez Wykonawcę, Zamawiający zakupi paliwo u innego dowolnego dostawcy, a różnicą w kosztach nabycia paliwa w wyższej cenie obciąży Wykonawcę. 3.9 Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2015r. poz. 1680). 3.10 W trakcie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań dot. jakości paliwa zgodnie z w/w Rozporządzeniem. W sytuacji zaistnienia po stronie Zamawiającego uzasadnionego podejrzenia, iż zakupione paliwo nie spełnia przez Wykonawcę wymagań jakościowych zgodnych z w/w Rozporządzeniem, Zamawiający zleci wykonanie badań zabezpieczonej komisyjnie próbki paliwa w wybranym przez Zamawiającego laboratorium. W sytuacji stwierdzenia przez laboratorium niezgodności paliwa z wymaganiami jakościowymi dla paliw, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami badań. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10% niewykorzystanej części umowy, a także odstąpienia od umowy i dochodzenia od Wykonawcy zapłaty wszelkich kosztów powstałych w związku ze stwierdzoną niezgodnością paliwa z normami jakościowymi, w tym różnicy w kosztach nabywania paliwa w wyższej cenie, naprawy pojazdów, maszyn lub urządzeń. 3.11 Wykonawca gwarantuje, że stacja/stacje paliw spełniają wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). 3.12 Co najmniej jedna stacja paliwowa Wykonawcy musi znajdować się w odległości nie większej niż w promieniu 7 km od siedziby Działu Pomocy Doraźnej Zamawiającego (08-400 Garwolin, ul. Staszica 18) – weryfikacja odległości na podstawie mapy. 3.13 Stacje Wykonawcy muszą być dostępne dla potrzeb tankowania przez Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli w tym dni ustawowo wolne od pracy 24h/dobę. 3.14 W przypadku posiadania przez Wykonawcę więcej niż 1 stacji paliwowej Zamawiający ma prawo dokonać tankowania na każdej ze stacji w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.15 Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów, w tym ambulansów sanitarnych należących do Zamawiającego polegać będzie na: 1) tankowaniu paliwa do pojazdów, w tym ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych codziennie w tym w dni ustawowo wolne od pracy (7 dni w tygodniu), 2) wydawaniu paliwa w formie indywidualnego tankowania z dystrybutora stacji paliw tylko bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów, w tym ambulansów sanitarnych oraz do zbiorników przenośnych (kanistry) osobom upoważnionym przez Zamawiającego; Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów oraz listę osób upoważnionych do tankowania w dniu podpisania umowy, 3) prowadzeniu przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych ambulansów sanitarnych z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, 4) naliczaniu kosztów zakupu według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy w dniu sprzedaży, pomniejszonych o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie rabat cenowy (parametr oceniany) przez cały okres obowiązywania umowy. 3.16 Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy w dniu tankowania, pomniejszony o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie rabat. 3.17 Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania sprawdzenia prawidłowości naliczenia oferowanego w umowie rabatu na podstawie udostępnionego przez Wykonawcę w terminie do 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego cennika stosowanego u Wykonawcy obejmującego wnioskowany do sprawdzenia okres, jak również w oparciu o obserwacje dokonaną na stacji/stacjach Wykonawcy przez osoby zatrudnione u Zamawiającego. 3.18 Zamawiający wymaga nieodpłatnego wydania Zamawiającemu do 7 dni od dnia podpisania umowy: 1) imiennych, elektronicznych kart paliwowych dla każdego zgłoszonego kierowcy (31 kierowców - na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), 2) elektronicznych kart paliwowych na każdy pojazd, w tym ambulansy sanitarne Zamawiającego (10 szt. - na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 3.19 Wykonawca nieodpłatnie wyda Zamawiającemu w trakcie obowiązywania umowy, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego imiennych, elektronicznych kart paliwowych dla każdego nowego, zgłoszonego przez Zamawiającego kierowcę oraz elektronicznych kart paliwowych na każdy nowy pojazd, w tym ambulans sanitarny Zamawiającego. 3.20 Zamawiający zastrzega, że ilość kierowców i pojazdów, w tym ambulansów sanitarnych w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 3.21 Przedmiot zamówienia obejmuje również wydanie nowych imiennych, elektronicznych kart paliwowych bądź elektronicznych kart paliwowych na pojazd w przypadku utraty karty paliwowej przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego z możliwością pobrania opłaty za wydanie takich kart w wysokości nie większej niż 15 zł netto za 1 kartę. 3.22 Rozliczanie zawartych transakcji bezgotówkowych odbywać się będzie fakturami VAT nie więcej niż 2 razy w danym miesiącu: po upływie 15 dni danego miesiąca oraz do 15 dni po zakończeniu danego miesiąca. Zamawiający dopuszcza elektroniczną formę faktury. 3.23 Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca załączy informacje (w formie dokumentu lub zestawienia elektronicznego): 1) datę i miejsce zakupu, 2) rodzaj, ilość i wartość pobranego paliwa, 3) numer rejestracyjny pojazdu, 4) imię i nazwisko osoby tankującej (Zamawiającego) 5) dzienną cenę sprzedaży paliwa, 3.24 Termin płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 13.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110). 13.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania którego dotyczy niniejsze wadium. 13.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin, NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720. 13.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego w oznaczonym terminie, tj. gdy znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 13.6 Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 13.7 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 13.10 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 13.11 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy załączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. 2017r., poz. 220) w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego; 4) Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale V część C pkt 3.2) SIWZ. Wykonawca wraz z ofertą złoży także pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz Oferty. Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, ze nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i nie stanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach