Przetargi.pl
dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku

Akademia Sztuk Pięknych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-836 Gdańsk, ul. Targ Węglowy 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3012801, 3201278 , fax. 058 3201278
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych
    ul. Targ Węglowy 6 6
    80-836 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3012801, 3201278, fax. 058 3201278
    REGON: 00027582000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa pakietów oprogramowania campusowego oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów oprogramowania oraz wykonanie usługi szkolenia dla ASP w Gdańsku z podziałem na 2 zadania. ZADANIE NR 1 - Dostawa pakietu oprogramowania campusowego (Pakiet Autodesk Education Suite for Architecture and Engineering, Pakiet Autodesk Education Suite for Industrial Design 2010 Education New NLM 25 Pack. ) wersje 25 stanowiskowe. min: Dostawa pakietu oprogramowania ( wersja 25 stanowiskowa, dostawa nośników oraz kluczy licencyjnych wraz z subskrypcją na okres jednego roku. Instalacja oprogramowania , Wszystkie czynności związane z obsługą 12 miesięcznej gwarancji producenta, w tym asysta techniczna (przez asystę techniczną należy rozumieć otrzymywanie asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów zgłaszanych w dni powszednie w godz. 9-16, dostępu elektronicznego do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, baz danych problemów technicznych.) ZADANIE NR 2 - Wykonanie usługi szkolenia. Wykonanie usługi szkolenia dotyczy dwóch grup studentów (AutoCAD Architecture 2010 - 23 osoby, Autodesk Inventor Professional 2010 - 22 osoby) Firma wykonująca szkolenie w ramach ceny musi zapewnić materiały szkoleniowe i dydaktyczne. Kurs (dla początkujących , a następnie kurs zaawansowany) do każdego pakietu oprogramowania w sumie nie może przekroczyć 30 godz. nauki). Szkolenie będzie wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem rzeczowym w podziale na dwie grupy ( początkującej, a następnie zaawansowanej), zakończony egzaminem, a następnie wydanym certyfikatem dla każdego uczestnika osobno. Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie po podpisaniu umowy. Szkolenie ma być przeprowadzone w Gdańsku w ośrodkach (salach) szkoleniowych Wykonawcy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może uczestniczyć wykonawca , który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy : posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA I SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówieni: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez Urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub osoby reprezentującej Wykonawcę upoważnionej do składania oświadczeń o charakterze majątkowym w imieniu firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach