Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oraz montaż wyposażenia budynku Szkoły Podstawowej w Sadowej w zakresie wyposażenia IT, w ramach zadania: „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06 w zakresie pozycji i ilości opisanych poniżej:B.4.8. Komputer stacjonarny 21B.4.9. Laptop 16B.4.11. Monitor interaktywny 12B.4.13. Serwer 1B.4.14. Słuchawki komputerowe 20B.4.15. Drukarka laserowa 1B.4.16. Niszczarka do dokumentów 1B.4.17 Monitor interaktywny mobilny 3B.4.18 Tablet 10B.4.20 Instalacja multimedialna sali językowej 2D.4.12. Komputer stacjonarny 3D.4.13. Laptop 10D.4.14. Drukarka laserowa 5D.4.15. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka/xero 2D.4.17. Wieszak na komputer 2D.4.18. Słuchawki komputerowe 3D.4.19. Niszczarka do dokumentów 2F.4.18. Router 1F.4.19. Przełącznik sieciowy 1F.4.20. Punkt dostępu WiFi 10F.4.21. Przełącznik sieciowy POE+ 1F.4.22. Kontroler sieciowy WiFi 1F.4.23. Przedłużacz 5m 20F.4.24. Listwa zasilająca 201 Serwer dedykowany pod centralę telefoniczną 12 Telefon sekretarsko-dyrektorski 33 Telefon podstawowy IP 134. W przypadku użytych w dokumentacji nazw lub logotypów materiałów należy rozumieć je jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń.5. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. 6. Na etapie realizacji Umowy, Wykonawca ma obowiązek skoordynować dokładną lokalizację elementów z gniazdami. W przypadku gdy gniazda zostaną wykonane przed dostarczeniem wyposażenia będącego przedmiotem niniejszego opracowania, oraz wystąpią rozbieżności, należy uzgodnić dalsze postępowanie z Zamawiającym (ew. weryfikację ilości i lokalizacji poszczególnych elementów wyposażenia). 7. Na etapie realizacji Umowy należy umożliwić Zamawiającemu weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 8. W celu potwierdzenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, należy załączyć do dokumentacji powykonawczej wszystkie wymienione w opisie (oraz inne wymagane stosownymi przepisami) certyfikaty. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane sposób niebudzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane.9. Jeżeli w dokumentacji lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych.10. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostawy, kompleksowego montażu elementów wyposażenia oraz utylizacji śmieci powstałych podczas realizacji zamówienia (np. opakowań).Od wykonawcy wymaga się również weryfikacji oraz ewentualnego rozszerzenia zamówieniao brakujące elementy. Ewentualne zmiany wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu, aby potwierdzić możliwość wniesienia poszczególnych elementów wyposażenia, weryfikacji możliwości usytuowania wyposażenia (np. z uwagi na ew. zmiany na budowie w stosunku do projektu). Ew. wynikające z wizji lokalnej uwagi obowiązany jest niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu,w celu ew. aktualizacji niektórych pozycji niniejszego opracowania.12. Wszelką dokumentację elementów wyposażenia (gwarancyjną, instrukcje obsługi, itd.) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w zwartej formie (np. w oznaczonych segregatorach), na koniec realizacji usługi.13. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca udzieli min. 2-letniej gwarancji dotyczącej dostarczonego wyposażenia. 15. W przypadku gdy sprzęt lub urządzenie wymusza przeprowadzenie specjalistycznej obsługi serwisowej, Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji takie świadczenie.15. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu IT( m.in.komputery stacjonarne, monitory, laptopy, drukarki, tablety, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjne, routery, przełączniki sieciowe, akcesoria komputerowe, serwer dedykowany do centrali telefonicznej) o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto(słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach