Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż stolarki okiennej z PVC w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 00 , fax. 48 341 42 04
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 00, fax. 48 341 42 04
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż stolarki okiennej z PVC w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej z PVC w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Pionkach. 2. Zamówienie, w ramach dostawy oraz montażu stolarki okiennej z PVC do budynku Publicznego gimnazjum Nr2 przy ul. Słowackiego w Pionkach, obejmuje: 1) demontaż starej stolarki okiennej oraz jej zagospodarowanie (utylizacja) w swoim zakresie, 2) montaż stolarki okiennej zgodnej z załącznikiem nr 3 i nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Montaż 64 szt. okien z kształtowników z wysokoudarowego PCV w kolorze białym z nawiewnikami naramowymi (nawiewnik naramowy sterowany mechanicznie) w górnej części okna, profil okienny min. 5-komorowy o głębokości min 70 mm (parametry minimalne) wzmocniony kształtownikiem ze stali ocynkowanej, okucia obwiedniowe, skrzydła uchylnorozwierane z mikrowentylacją i blokadą obrotu klamki, szklenie: szyba zespolona ze szkła Termofloat 16x4x4 mm (w pomieszczeniu sali gimnastycznej i powyżej dla 12 szt. okien o wymiarach 244cm x 212cm szyba wewnętrzna ze szkła bezpiecznego). Współczynnik przenikania ciepła dla całego zestawu max Umax = 1,0 W/m2K. 3) montaż nawiewników naramowych sterowanych mechanicznie do wszystkich okien - ilość nawiewników 64 szt., 4) parapety wewnętrzne oraz okapniki zewnętrzne pozostają bez zmian. Podczas demontażu oraz montażu nowych okien należy zachować ostrożność, aby ich nie uszkodzić, 5) naprawa ościeży zewnętrznych i wewnętrznych po przeprowadzonym montażu, 6) malowanie ościeży wewnętrznych farbą akrylową nawierzchniową lub farbą olejną w kolorze istniejącym w pomieszczeniu, 7) ewentualne wypełnienie przestrzeni między starym parapetem wewnętrznym a nową ościeżnicą okna (ze względu na różnicę w grubości starej ościeżnicy drewnianej i nowej z PVC) oraz montaż listwy narożnej maskującej (ćwierćwałek) z PVC lub drewnianej. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz zgodnie z załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, 3) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na czynnym obiekcie szkolnym, 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania placówki szkolnej w okresie roku szkolnego i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie szkolnym. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w czasie wolnym od zajęć szkolnych, 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 6) prace należy wykonywać etapami (pomieszczeniami lub salami lekcyjnymi) w celu umożliwienia funkcjonowania szkoły podczas wykonywanych robót. Po zakończeniu prac każdego etapu uprzątnięcie stanowiska do stanu istniejącego przed remontem. 7) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 8) wymiary okien podane w załączniku nr 4 do SIWZ są orientacyjne. Przed przystąpieniem do wykonania każdego okna należy dokonać własnych pomiarów. Szerokość i wysokość okien i drzwi musi być co najmniej równa szerokości i wysokości otworu w świetle ościeży zewnętrznych, jednak nie więcej niż 2 cm (po 1 cm z każdej strony). 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy - uporządkuje pomieszczenia, gdzie były wykonywane prace, 7) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 6. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 5 lat. Wykonawca w okresie gwarancji będzie zobowiązany do zapewnienia serwisu okuć i regulacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620, z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach