Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż stanowisk audytoryjnych w sali wykładowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie do siedziby zamawiającego oraz montaż stanowisk audytoryjnych i krzesła obrotowego dla wykładowcy, stanowiących wyposażenie sali wykładowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień dotyczących wyposażania sal wykładowych - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez sprawdzenie referencji. 2.Udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na stanowiska audytoryjne oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na krzesło obrotowe - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez sprawdzenie udzielonej gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 4. Pisemne oświadczenie wykonawcy (na podstawie art. 22 ust.1 pzp ) - zał. nr 3 5 Pisemne oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłacaniu podatków oraz braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - zał. nr 4 6. Określenie warunków gwarancji - zał. nr 5 7. Lista referencyjna zawierająca minimum 1 firmę, dla której wykonana dostawa stanowisk audytoryjnych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) miała wartość równą lub przekraczającą 15.000 zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostawy - zał. nr 6, z obowiązkowo dołączonymi dokumentami (referencjami) potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w zał. nr 6 dostaw. 8. Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia - zał. nr 9 9. Oferta techniczna: a) rysunki techniczne lub karty katalogowe lub foldery lub fotografie przedstawiające zaproponowane przez wykonawcę stanowisko audytoryjne (w kilku ujęciach), dające jednoznaczny pogląd na zastosowane rozwiązania techniczne oraz walory estetyczne b) opis określający proponowany przez wykonawcę profil konstrukcji stanowisk ( zgodnie ze wskazaniami zawartymi w pkt. 16.3. SIWZ) c) próbki sklejki wyprofilowanej, z której będą wykonane stanowiska audytoryjne oraz tapicerki
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: elementy jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania mebli wraz z montażem
Dodano: 2015-11-17 - dostawa foteli obrotowych do budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie przestrzeni wspólnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa krzeseł składanych wraz z łącznikami międzyrzędowymi i wózkiem do ich przewożenia dla Hali Widowiskowo- Sportowej Arena w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33
Dodano: 2015-09-29 - dostawa krzeseł do budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-03 - ZZP-2380-136/2014 Zawarcie umowy ramowej na dostawy krzeseł biurowych
Dodano: 2014-11-04 - dostawa krzeseł i wózka do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie
Dodano: 2014-07-23 - dostawa krzeseł do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie
Dodano: 2014-07-03 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem krzeseł obrotowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.
Dodano: 2012-12-06 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem krzeseł obrotowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.
Dodano: 2012-11-22