Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2014-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa krzeseł i wózka do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych krzeseł tapicerowanych z jednym podłokietnikiem i wózka do przewozu sztaplowanych krzeseł do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie. A. Wymagane parametry krzeseł: Ilość krzeseł: 312 sztuk Możliwość sztaplowania do 6 krzeseł. Krzesło musi spełniać wymagania norm PN-B-02855:1988, PN-EN 1021-1:2007, PN-EN 1021-2:2007 w zakresie toksyczności i trudno zapalności oraz posiadać atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004. Rama: Wykonana ze stali giętej z czterema nogami ?16x2mm, ze zintegrowanym systemem łączenia w rzędy wykonanym z min. ośmio milimetrowego pręta metalowego. Jedna z tylnych nóg wraz z podłokietnikiem wykonana z jednego giętego stalowego elementu. Spawanie z resztą stelaża metodą TIG. Otwory w metalu zabezpieczone plastikowymi zatyczkami. Wykończenia ramy krzesła: Rama, nogi i podłokietnik chromowane o zwiększonej wytrzymałości powłoki o grubości 20 - 25 ?m. Stopki krzesła: plastikowe, przystosowane do każdego rodzaju podłoża, materiał przeźroczysty aby zapobiec śladom ścierania na posadzce. Oparcie, siedzisko i podłokietnik: Wykonane z 10 mm grubości, wysokiej jakości sklejki bukowej. Po stronie wewnętrznej i zewnętrznej drewno klasy A. Siedzisko ergonomiczne, zapewniające wysoki komfort użytkowania. Oparcie wyprofilowane tak żeby zapewnić podparcie odcinka lędźwiowego. Kąt pochylenia oparcia i głębokość siedziska pozwalają na wygodne oglądanie przedstawienia. Siedzisko, oparcie i podłokietnik wyściełane min. 20 mm warstwą pianki poliuretanowej (gęstość 35 kg/m2) i tapicerowane w całości. Obicie krzesła wykonane np. z tkaniny TREVIRA CS (klasa ochrony p.poż. B1) o stopniu ścieralności 50 000 cykli lub równoważnej. Kolor tapicerki - zielony RAL6029. Przed realizacją zamówienia należy przedstawić Zamawiającemu kolor i wzór tkaniny do akceptacji. Łączenia pomiędzy ramą i elementami sklejkowymi: Łączenia wykonane za pomocą czterech śrub M5, elementy dystansowe wykonane z wysokiej jakości poliamidu ze integrowanymi osłonami zabezpieczającymi fotel podczas sztaplowania. Śruby mocujące wkręcone w metalowe inserty zabezpieczające przed przekręceniem. Wykończenia elementów drewnianych: Sklejki lakierowane, UV utwardzalnym bezpiecznym dla środowiska lakierem z dodatkiem na trudno zapalność. Wymiary krzesła: 1) Szerokość całkowita: ca 55,00 cm ?2 cm 2) Głębokość całkowita: ca 55,00 cm ?2 cm 3) Wysokość: ca 86,00 cm ?4 cm 4) Wysokość podkolanowa: ca 45,0 cm ?2cm 5) Waga ca 6,5 kg ?0,5kg Wózek: Wózek do przewozu sztaplowanych krzeseł na dwóch kółkach. Zamawiający w załącznikach do SIWZ przedstawia zdjęcie poglądowe krzesła i wózka. B. Zmawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. C. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania mebli wraz z montażem
Dodano: 2015-11-17 - dostawa foteli obrotowych do budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie przestrzeni wspólnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa krzeseł składanych wraz z łącznikami międzyrzędowymi i wózkiem do ich przewożenia dla Hali Widowiskowo- Sportowej Arena w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33
Dodano: 2015-09-29 - dostawa krzeseł do budynku Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-09-03 - ZZP-2380-136/2014 Zawarcie umowy ramowej na dostawy krzeseł biurowych
Dodano: 2014-11-04 - dostawa krzeseł do budynku Centrum Kultury w Przeźmierowie
Dodano: 2014-07-03 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem krzeseł obrotowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.
Dodano: 2012-12-06 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem krzeseł obrotowych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31.
Dodano: 2012-11-22 - Centrum Mechatroniki Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej - - dostawa i montaż wyposażenia meblowego holi i korytarzy, sporządzenie projektu wykonawczo-warsztatowego, wykonanie, dostawa i montaż lady wielofunkcyjnej, donic kwiatowych oraz zabudowy kuchennej, jako elementu wyposażenia.
Dodano: 2012-03-08