Przetargi.pl
Centrum Mechatroniki Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej - - dostawa i montaż wyposażenia meblowego holi i korytarzy, sporządzenie projektu wykonawczo-warsztatowego, wykonanie, dostawa i montaż lady wielofunkcyjnej, donic kwiatowych oraz zabudowy kuchennej, jako elementu wyposażenia.

Politechnika Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-965 Poznań, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
    Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Mechatroniki Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej - - dostawa i montaż wyposażenia meblowego holi i korytarzy, sporządzenie projektu wykonawczo-warsztatowego, wykonanie, dostawa i montaż lady wielofunkcyjnej, donic kwiatowych oraz zabudowy kuchennej, jako elementu wyposażenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli określonych następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Dodatkowe przedmioty zamówienia: 39153000-9 Meble konferencyjne 45212230-7 Instalowanie szatni 39112000-0 Krzesła 39121200-8 Stoły 2.Przedmiot zamówienia Stan istniejący: Budynek Centrum Mechatroniki Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej jest obiektem zrealizowanym, w którym odbywają się już zajęcia dydaktyczne dla studentów. Jest to budynek pięciokondygnacyjny o charakterze dydaktycznym. W budynku znajduje się 8 dużych sal wykładowych o układzie amfiteatralnym, po dwie na każdej z czterech kondygnacji począwszy od poziomu +4.50. Ponadto, na poziomie +4.50 zlokalizowano zespół sal wykładowo-seminaryjnych, płaskich. Na każdej z pięciu kondygnacji budynku zaprojektowano strefy wspólnego przebywania w czasie przerw między zajęciami. Najbardziej rozbudowana jest strefa na poziomie +4.50, gdzie znajduje się więcej sal wykładowych niż na pozostałych kondygnacjach. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: - wyposażenie meblowe stref wypoczynku (fotele, krzesła, stoliki, donice kwiatowe) - w holach i korytarzach, na wszystkich kondygnacjach, - dostawa i montaż 8 stołów-katedr dla prowadzących z front panelem metalowym - projekt, wykonanie i montaż na poziomie +4.50 lady wielofunkcyjnej wg wzoru istniejącej lady szatniowej, elementem ozdobnym w postaci pasma blachy perforowanej, w kolorze średnio szarym jak dla istniejącej lady szatniowej; - dostawa i montaż na istniejącej ladzie szatniowej (poz. +4.50) dwóch arkuszy blachy perforowanej, w kolorze średnio szarym, o wym. (D)1328,7 cm x (H)60,0 cm oraz (d)519,5 cm x (h)60 cm. - projekt wykonawczo-warsztatowy, dostawa i montaż zabudowy kuchennej na poziomie +/-0.00, +8.50 i +16.50; 3.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa i montaż 8 szt. stołów-katedr (S3), z maskownicą z blachy perforowanej (% i rodzaj perforacji tożsamy maskownicami w istniejących stołach w salach wykładowych płaskich); - dostawa i montaż foteli (F1 i F2) jako wyposażenie stref wypoczynku (hole i korytarze) - kolorystyka tapicerki zróżnicowana; - dostawa i montaż krzeseł (K1) jako wyposażenie stref wypoczynku (hole i korytarze) - kolorystyka tapicerki zróżnicowana - do uzgodnienia z Projektantem i Zamawiającym; - dostawa i montaż donic kwiatowych (D1 i D2), z płyty laminowanej - kolorystyka do uzgodnienia z Projektantem i Zamawiającym; - dostawa i montaż stołów (S4, S5, S6, S7 i stolików (S1 i S2), jako wyposażenie stref wypoczynku (hole i korytarze); - dostawa i montaż krzeseł (K2) dla stołów S4, S6 i S7; - projekt wykonawczo- warsztatowy lady wielofunkcyjnej (L) na poz. +4.50 - forma jak dla istniejącej lady szatniowej + dla obu (istniejącej lady szatniowej i nowoprojektowanej lady barowej - L) dostawa i montaż (w sposób niewidoczny) blachy stalowej perforowanej, w kolorze średnio szarym, o wym. (D)1328,7 cm x (H)60,0 cm oraz (d)519,5 cm x (h)60 cm, jako elementu dekoracyjnego; Dostawy i montażu należy dokonać zgodnie z zadaną przez Projektanta i Zamawiającego aranżacją wnętrz. Kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia z Projektantem i Zamawiającym. Przedmiot zamówienia opisują: 1. Specyfikacja techniczna wyposażenia meblowego - załącznik nr 9; 2. Aranżacje pomieszczeń - rysunki architektoniczne - załącznik nr 10; 3. Koncepcja lady wielofunkcyjnej - załącznik nr 11; 4. Zestawienie ilościowe wyposażenia meblowego na poszczególnych poziomach - załącznik nr 12. 5. Koncepcja zabudowy kuchennej - załącznik nr 13 6. Koncepcja donic - załącznik nr 14 Poniższe minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego należy traktować łącznie z ww. załącznikami. Nie dopuszcza się użycia następujących materiałów: - na blaty stolików i stołów: płyty laminowanej (tzw. melamina), foli, lakierowania, - konstrukcji stelaży stolików i stołów innej niż wskazane tzn. konstrukcja nie może być spawana lub skręcana śrubami, - materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 10%, Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5%. Nie dopuszcza zmiany szerokości i głębokości stołów oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę i które stanowią jednolity system w zakresie wzornictwa/designu. Ze względu na fakt, iż meble mają stanowić uzupełnienie już istniejących, zaleca się by oferenci dokonali wizji lokalnej budynku by mogli dopasować swoja ofertę do stanu istniejącego (tzn. dobór, kolorystyki, wzornictwa itd.) 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z ofertą należy załączyć: a) certyfikaty: - dla stołu systemowego (S3, S4, S5, S7) - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-1:2004 lub z normą równoważną oraz PN-EN 527-2:2004 lub z normą równoważną, - dla krzeseł K1 i K2 - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości: PN-EN 13761:2004 lub z normą równoważną, - dla siedzisk F1 i F2, stolików S1 i S2 - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości PN-EN 15373;2007 lub z normą równoważną, PN-EN 1022:2007 lub z normą równoważną, PN-EN 15372:2008 lub z normą równoważną. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA). W przypadku certyfikatów wystawionych przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). b) W przypadku tkanin tapicerskich należy do oferty dołączyć fabryczny próbnik tkanin. Próbnik ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane. c) do każdego mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary należy dostosować do stanu rzeczywistego na budowie zabudów indywidualnych itp. d) wraz z ofertą dostarczyć następujące gotowe meble wykonane zgodnie z wymaganiami: - dowolny stół systemu, z którego Wykonawca zamierza skorzystać przy realizacji zamówienia (S3 lub S4 lub S5 lub S7), - krzesło konferencyjne z łącznikiem (K1), - fotel wypoczynkowy (F1 lub F2). Wymaga się, aby ww. meble były wykonane dokładnie w taki sposób, jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie. Zaleca się aby, meble wykonane były we wskazanej przez Projektanta i Zamawiającego kolorystyce, z wyłączeniem tapicerki. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP): Zamawiający ustalił wysokość wadium w 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy PLN). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 2.1 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Politechniki Poznańskiej do Banku Zachodniego WBK VI Oddział w Poznaniu na nr konta: 02 1090 1362 0000 0000 3601 7895 z dopiskiem: Wadium w przetargu na Centrum Mechatroniki Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej - dostawa i montaż wyposażenia meblowego holi i korytarzy, sporządzenie projektu wykonawczo-warsztatowego, wykonanie, dostawa i montaż lady wielofunkcyjnej, donic kwiatowych oraz zabudowy kuchennej, jako elementu wyposażenia. b) Zamawiający, wymaga by Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, tj. Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej - Curie 5, 60 - 965 Poznań, Budynek Rektoratu, pokój 205 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach