Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż instalacji solarnej do Pływalni Miejskiej w Żywcu w ramach zadania p.n. Modernizacja i rozbudowa Pływalni Miejskiej w Żywcu + solary.

Urząd Miejski Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4754200 , fax. 033 4754202
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 4754200, fax. 033 4754202
    REGON: 00052402200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż instalacji solarnej do Pływalni Miejskiej w Żywcu w ramach zadania p.n. Modernizacja i rozbudowa Pływalni Miejskiej w Żywcu + solary.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz montaż instalacji solarnej do Pływalni Miejskiej w Żywcu w ramach zadania p.n. Modernizacja i rozbudowa Pływalni Miejskiej w Żywcu + solary.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaścietysięcyzłotych 00/100) najpóźniej do dnia 11.12.2009r. do godziny 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b. wnieśli wadium, c. zapoznali się z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń, d. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00- zł. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o podobnym standardzie i wartości, polegające na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych na konstrukcji wsporczej o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 100 m2 w obiektach użyteczności publicznej. Zadanie powinno być wykonane za kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto. e. w zakresie potencjału kadrowego dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem, mogącym sprostać wymaganiom Zamawiającego tj.:osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i ektroenergetycznych, pracownicy uczestniczący przy realizacji inwestycji powinni posiadać aktualne badania wysokościowe, w tym co najmniej dwóch pracowników legitymujących się uprawnieniami grupy II do eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 z późn. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia -Załącznik Nr 1, zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni,2.Harmonogram dostawy i montażu instalacji solarnej,3.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składana ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28-10-2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu -załącznik Nr 2, 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw z montażem instalacji solarnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom wraz z montażem stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy wraz z montażem instalacji solarnych zostały wykonane należycie - zgodnie z rozdz. III pkt 1e, 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia -załącznik nr 5- niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. III pkt1, ppkt f niniejszej SIWZ, 12. Pisemne zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11 Wykonawca przedstawił osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia, 13.Dokument stwierdzające, że osoby - objęcie kierownictwa budowy i branżowych robót budowlanych, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami wpisani są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, 14. Sprawozdanie finansowe, w części obejmującej bilans oraz rachunek zysków i strat,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty zgodnie z art. 45 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia29.09.1994r. o rachunkowości (j.t. Dz. U. z 2002r. nr 76 poz. 694 ze zmianami) w części wskazanej wyżej. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty określające obroty, zyski, zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów określających i potwierdzających powyższe dane - deklaracje PIT. 15.Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 16.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 7 i 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 oraz w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19.Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do treści umowy i przyjęciu ich bez zastrzeżeń - załącznik Nr 3. 20. Dowód wniesienia wadium. 21. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rękojmi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach