Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż elementów placów zabaw na terenie gminy Susz

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786015 , fax. 55 2786222
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786015, fax. 55 2786222
    REGON: 00053030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.susz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż elementów placów zabaw na terenie gminy Susz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż elementów placów zabaw na terenie Gminy Susz w miejscowościach: Susz - Osiedle Brzostowe, Bałoszyce, Bronowo, Brusiny, Jakubowo Kisielickie, Januszewo, Jawty Małe, Jawty Wielkie, Krzywiec, Lubnowy Małe, Nipkowie, Michałowo, Olbrachtówko, Różnowo. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż następujących elementów placów zabaw: - Huśtawka wahadłowa podwójna - szt. 3 - Huśtawka wahadłowa pojedyncza - szt. 5 - Huśtawka ważka - szt. 12 - Bujak na sprężynie - szt. 7 - Piaskownica - szt. 4 - Zjeżdżalnia - szt. 5 - Karuzela drewniana - szt. 3 - Regulamin placu zabaw - szt. 3 - Karuzela metalowa - szt. 1 - Zestaw zabawowy - szt. 1 - Drabinka do wspinaczki - szt. 1 - Równoważnia - szt. 1 - Ścianka zręcznościowa - szt. 1 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie ustaleń z SIWZ wraz z okresem gwarancji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku nr I do Siwz, Wykazie elementów placów zabaw w załączniku Nr II do Siwz oraz projekcie umowy o której mowa w punkcie XVII niniejszej SIWZ. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: Kod CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 6. Do ceny oferty należy wliczyć koszty wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga żeby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego. Przedmiotowy kosztorys Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania minimalnych stref bezpieczeństwa przy montażu urządzeń, zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009. Podanie przez producenta urządzeń innych stref bezpieczeństwa niż przewidziane w normie nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku zastosowania właściwej strefy. 2) Zamontowane urządzenia muszą mieć zamontowane tabliczki znamionowe informujące o producencie, dacie produkcji, numerze katalogowym lub nazwie urządzenia i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. 3) Wykonawca powinien posiadać polisę O.C. oraz certyfikaty na urządzenia zgodnie z normą PN-EN 1176:2009. 4) Zamawiający nie sugeruje producenta urządzeń zabawowych. Wszelkie urządzenia podane w opisie zadań zostały wskazane poglądowo. Zamawiający dopuszcza zamontowanie innych urządzeń o nie gorszych parametrach, takich samych wymiarach i zbliżonym wyglądzie. 5) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem 6) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 7) Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) urządzenia terenu montażu i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b) ponoszenia kosztów zużycia mediów, c) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, d) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, e) oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, g) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, h) usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, i) uporządkowania terenu po zakończeniu montażu elementów placów i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, j) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), k) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów: na urządzenia zgodnie z normą PN-EN 1176:2009, instrukcji montażu, kontroli i konserwacji sprzętu. l) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia m) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. n) Określenia telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. o) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców wypełniając wzór nr 4. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.susz.sisco.info/ w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach