Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach mebli i wyposażenia sali wystawowej.

Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2546098 , fax. 032 2546098 w. 113
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach
    ul. Kossutha 11 11
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2546098, fax. 032 2546098 w. 113
    REGON: 00126220000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach mebli i wyposażenia sali wystawowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach mebli i wyposażenia sali wystawowej. Asortyment, ilości oraz opis zamawianych mebli i wyposażenia sali wystawowej z zamieszczonymi pomocniczo zdjęciami oraz terminy i miejsce dostaw zawiera: odnośnie mebli Załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast wyposażenia sali wystawowej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 1)Miejsce dostaw i montażu: wskazane filie biblioteczne Zamawiającego na terenie Katowic - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ 2)Gwarancja: Wykonawca na dostarczone meble i wyposażenie sali wystawowej oraz ich montaż udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na następujących warunkach: - czas reakcji serwisu w przypadku zgłoszenia wad i usterek do 24 godzin od momentu zgłoszenia do czasu podjęcia naprawy - okres naprawy usterek ( wymiany elementów na wolne od wad) do 14 dni 3)Zamawiający wymaga by wszystkie meble były wykonane z materiałów i surowców zgodnych z PN-EN dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadały atesty i certyfikaty na płytę meblową, palność tkanin tapicerowanych i wytrzymałość, wystawione przez uprawnione instytucje. Zamówienie o wartości powyżej 14000 euro i poniżej 206000euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1100,00 zł w zakresie części nr 1 i 450,00 zł w zakresie części nr 2
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1)którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonali należycie co najmniej trzy zamówienia w zakresie dostawy mebli (dotyczy części nr 1). Wymagane warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 SIWZ - zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 2) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego udzielone przez wykonawców składających ofertę wspólnie 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) wykaz zawierający wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy w zakresie dostawy mebli (dotyczy części nr 1) z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 7) minimum 3 referencje potwierdzające, że dostawy mebli o których mowa w załączonym wykazie zostały wykonane należycie 8) opis techniczny oferowanych mebli oraz wyposażenia sali wystawowej uzupełniony o ich czytelny wizerunek (zdjęcie lub projekt) potwierdzający spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 i 2 do siwz; 9) próbki materiałów dla krzeseł tapicerowanych i płyty wiórowej 10) atest potwierdzający trudnozapalność tkaniny dla krzeseł konferencyjnych 11) dowód wniesienia wadium przetargowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione powyżej w ppkt 2 ,3 i 5 muszą złożyć wszystkie podmioty w imieniu których składana jest oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach