Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż 80 sztuk fabrycznie nowych szafek w szatniach w Hali Widowiskowo-Sportowej ORLEN ARENA

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243672686
  • Data zamieszczenia: 2022-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
    Plac Celebry Papieskiej 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243672686
    REGON: 366071611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosirplock.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż 80 sztuk fabrycznie nowych szafek w szatniach w Hali Widowiskowo-Sportowej ORLEN ARENA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż 80 sztuk fabrycznie nowych szafek w szatniach w Hali Widowiskowo-Sportowej ORLEN ARENA Przedmiot umowy obejmuje:1) dostawę 80 szt. fabrycznie nowych (nie używanych oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych) szafek wykonanych z laminatu HPL,2) pełen montaż i rozmieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, umożliwiającym korzystanie z towaru zgodnie z jego przeznaczeniem; spełniający wszelkie parametry stawiane przez normy obowiązujące na terenie Polski;3) dostarczenie dokumentacji określonej w § 5 niniejszej Umowy,4) przeniesienie, z chwilą dokonania odbioru przedmiotu umowy, praw własności przedmiotu umowy;5) udzielenie gwarancji oraz zapewnienie serwisu gwarancyjnego, na zasadach określonych w § 11 niniejszej Umowy,Szczegółowy przedmiot umowy określa Opis przedmiotu zamówienia (Dział II SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.2. Wadium może być wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).Poręczenie/gwarancja wymienione w ust. 2, ppkt 2-4, winno zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/ poręczenia obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium: Dostawa oraz montaż 80 szt. szafek – Hala Orlen Arena.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w pkt. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporządzonej przez Wykonawcę, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/poręczenia).7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, kiedy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych, w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej itp.) wymienione jako Wykonawcy.8. Zamawiający wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – potwierdzenie dowodu wpłaty (przelewu) zostało załączone do oferty.2) gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VI SWZ, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:1) posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiający wymaga aby: Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych i innych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania,2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,3) pozostają w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie,4) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe - w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał w sposób należyty lub wykonuje nadal, co najmniej 1 dostawę wraz z montażem mebli wykonanych z laminatu HPL, o wartości zamówienia co najmniej 100.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach