Przetargi.pl
Dostawa oraz instalacja demontowalnych band pneumatycznych wokół toru żużlowego na stadionie przy ul. Wrocławskiej 69 w Zielonej Górze.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 98692300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz instalacja demontowalnych band pneumatycznych wokół toru żużlowego na stadionie przy ul. Wrocławskiej 69 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 3.2.1. dostarczyć fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019), demontowalne bandy pneumatyczne spełniające nw. wymagania: a) ważna homologacja FIM (Międzynarodowej Federacji Motocyklowej) typu A+ dopuszcza do użytkowania podczas zawodów Grand Prix, Pucharu Świata i Mistrzostw Europejskich na żużlu na dzień wezwania przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3.6 SIWZ, dostawy i protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia; b) wielkość jednego modułu – minimum 5,4 m (długość) x 1.3m (wysokość) x 1.0m (szerokość) z przygotowanym obszarem na zamocowanie banerów na rzepy od strony frontowej o minimalnym wymiarze 5,0 x 0,95 cm; c) kolor modułu: czarny lub niebieski, żółty; d) ilość modułów: 58 (w tym 2 bramy); e) kickboard modułu bandy – 40 cm wysokości z materiału i być wyprodukowany z gumowego materiału o następujących minimalnych właściwościach (potwierdzonych certyfikatem przez producenta materiału): - grubość minimum: 3,0 ± 0,2 mm, - twardość minimum: 85 ± 5 ShA, - wytrzymałość na rozciąganie minimum: 7,0 ± 5 MPa,- wydłużenie względne minimum 160%. f) 8 elementów wejścia/ wyjścia (początku i zakończenia bandy); g) 8 dmuchaw (pomp powietrznych) dedykowanych do band pneumatycznych stanowiących przedmiot zamówienia; h) 8 rękawów do dmuchaw, o których mowa w pkt 3.2.1.g) SIWZ; i) 1 zestaw narzędzi montażowych; j) pokrowiec ochronny bandy na obu łukach; k) zestaw klamer montażowych. l) dokonać montażu dostarczonych klamer montażowych; 3.2.2. dokonać montażu dostarczonych band pneumatycznych 3.2.3. przeprowadzić szkolenie personelu toru związane z montażem oraz wymianą zniszczonych części 3.2.4. udzielać pomocy technicznej podczas całego okresu gwarancji bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 3.2.5. zapewnić obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas certyfikacji przez Główną Komisję Sportu Żużlowego; 3.2.6. dostarczyć instrukcję obsługi, homologację i gwarancję w języku polskim; 3.3. Bandy pneumatyczne, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ wykonane muszą być z materiałów zgodnych z przepisami, normami i normatywami technicznymi obowiązującymi w Polsce, w tym muszą posiadać atest na ognioodporność - dokumenty potwierdzające ten fakt Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto, przedmiot zamówienia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne do uzyskania certyfikacji przez Główną Komisję Sportu Żużlowego. 3.4. Dostawa i montaż band pneumatycznych oraz pozostałe zobowiązania, o których mowa w pkt 3 SIWZ Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem. 3.5. Wykonawca na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 48 miesięcy, liczonej od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu bez uwag i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja na przedmiot zamówienia (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 3.6. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ zobowiązany będzie złożyć oświadczenie lub inny dokument o posiadaniu ważnej homologacji FIM typu A+. 3.7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 3.8. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 3.9. Zgodnie z art. art. 30 ust. 9 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3.10. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 7.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.mosir bip.e partner.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 7.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego; 2) oświadczenie lub inny dokument o posiadaniu ważnej homologacji FIM typu A+, zgodnie ze wskazaniem, o którym mowa w pkt 3.6 SIWZ na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. UWAGA: 7.4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.mosir bip.e partner.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 7.5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego wymagania zostały spełnione. 8. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 8.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami pkt 8.1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną