INNEKO Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7225385 w. 36 , fax. 95 7225385
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INNEKO Spółka z o.o.
ul. Teatralna 49
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7225385 w. 36, fax. 95 7225385
REGON: 21052365200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inneko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Krótkoterminowy najem używanych pojazdów bezpylnych - śmieciarek do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego w ilości 5 sztuk.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Krótkoterminowy najem używanych pojazdów bezpylnych - śmieciarek do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego w ilości 5 sztuk.” Zamówienie zostało podzielone na trzy części zamówienia. Część 1. Krótkoterminowy najem używanych pojazdów bezpylnych - śmieciarek do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego w ilości 2 sztuki. Część 2. Krótkoterminowy najem używanych pojazdów bezpylnych - śmieciarek do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego w ilości 2 sztuki. Część 3. Krótkoterminowy najem używanych pojazdów bezpylnych - śmieciarki do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego w ilości 1 sztuka. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej z części opisane zostały w załączniku nr 1 do siwz pn. Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja pojazdu w każdej części zamówienia jest tożsama. Każdy z wykonawców może składać ofertę na każdą z części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: I część zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) I część zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ) I część zamówienia 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ) W przypadku składania oferty na realizację kilku części, należy wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie ww. wadium z zaznaczeniem którego postępowania i której części wadium dotyczy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru i wywozu odpadów komunalnych"
Dodano: 2023-10-27 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego dla celów realizacji usług komunalnych na DMC 3,5t. z zabudową skrzyniową w ilości 1 sztuki
Dodano: 2023-03-08 - Zakup i dostawa nowego pojazdu zasilanego gazem CNG do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową
Dodano: 2023-03-07 - Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS) w ilości 1 sztuki.
Dodano: 2023-02-23 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych do zbiórki odpadów
Dodano: 2021-02-05 - „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137)”.
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych do zbiórki odpadów
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych do zbiórki odpadów
Dodano: 2020-09-08 - Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka
Dodano: 2020-08-18 - „Zakup w ramach leasingu nowego pojazdu z zabudową specjalistyczną służąca do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu do 3,5 t.”
Dodano: 2020-03-16