Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”.

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727, , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, , fax. 84 63 12 715
    REGON: 950368530
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń preferencyjnych oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”. 3.2. Zamówienie jest podzielone na części. 3.2.1. Część 1. Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do pomocy zdalnej i pakietów oprogramowania do monitoringu sieci - obejmuje dostawę: • Oprogramowania antywirusowego – 202 szt. • Oprogramowania do pomocy zdalnej – 1 szt. • Pakietów oprogramowania do monitoringu sieci – 80 szt. 3.2.2. Część 2. Dostawa pakietów oprogramowania biurowego – obejmuje dostawę: • Pakietów oprogramowania biurowego - 115 szt., 3.2.3. Część 3. Dostawa oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki wektorowej oraz oprogramowania do edycji dokumentów w formacie PDF – obejmuje dostawę: • Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki wektorowej – 4 szt. • Oprogramowania do edycji dokumentów w formacie PDF – 5 szt. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 10.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. b) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach