Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
- Data zamieszczenia: 2015-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
ul. Gliniana 20-22 20-22
50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
REGON: 93211248200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania oraz wsparcia technicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 1: Zakup oprogramowania i wsparcia technicznego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 1) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2016 r. dla GWAVA Reload (250 skrzynek); GWAVA Retain (250 skrzynek); VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 procesor Basic Support (6 procesorów); VMware vSphere Storage Appliance (1); Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition (6 procesorów); Novell Identity Assurance Solution 3.x (240 urządzeń); Novell Open Workgroup Suite NOWS (241 urządzeń); Novell SecureLogin (240 urządzeń); ZENworks Extension for NOWS (241 urządzeń); 2) zakup nowych licencji i zapewnienie wsparcia technicznego nowych licencji do dnia 30.09.2016 r, dla: VMware vSphere Standard (2 procesory); Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition dla dwóch procesorów z możliwością połączenia z aktualnie posiadanymi przez Zamawiającego licencjami w jedną licencję (1 szt.). Termin dostawy licencji i wsparcia technicznego do 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6a do SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 2 Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM . Przedmiotem zamówienia jest dostawa wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 obejmującego serwis EU oraz IR wraz ze wszystkimi opcjonalnymi modułami: NG Web Security oraz NG SSL VPN and NAC) na okres do dnia 4 grudnia 2016 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6b do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie wsparcia technicznego systemu kopii zapasowych i odzyskiwania oraz rozbudowa o nowe licencje i serwery
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego
Dodano: 2014-08-21 - Nadzór autorski aktualnie użytkowanego przez Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu systemu Hipokrates.
Dodano: 2013-04-16 - Usługa wsparcia technicznego dla systemu telefonii VoIP
Dodano: 2012-01-20 - Świadczenie usługi serwisowej dla systemu ACS, aktualizacja systemu oraz wsparcie techniczne
Dodano: 2010-09-28 - Przedłużenie wsparcia aktualizacji i serwisowania oprogramowania IBM Lotus Notes Domino, IBM WebSphere, Tivoli Storage Manager (Softwaare Maintenance) w ramach programu Passport Advantage
Dodano: 2009-11-13