Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
- Data zamieszczenia: 2014-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
ul. Gliniana 20-22 20-22
50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
REGON: 93211248200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-wroclaw.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przedłużenie do dnia 30 września 2015 r. aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego dla Vmware vSphere Storage Appliance, b) dostawę licencji na oprogramowanie Veeam Backup and Replication Enterprise for Vmware dla czterech procesorów (dwa hosty po dwa procesory) wraz ze wsparciem technicznym do dnia 30 września 2015 r. 2. Termin dostawy licencji oraz wsparcia technicznego: do dnia 29 września 2014 roku,: 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia technicznego to: 1) data początkowa świadczenia usługi wsparcia: 1 października 2014 r., 2) data końcowa świadczenia usługi wsparcia: 30 września 2015 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający rozumie: 1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 7:30 przez 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: do 4 godzin od momentu zgłoszenia, 2) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, użytkowania i konfiguracji, 3) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, 4) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), 5) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades), 6) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego, w portalu odpowiednio: Veeam, Vmware, licencje oraz potwierdzenie zakupu usług, o których mowa w pkt 1, własnym staraniem, na swój koszt i ryzyko - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty dotyczące wsparcia technicznego i licencji, w tym dokumentację użytkownika w języku polskim lub angielskim (w formie elektronicznej lub papierowej). 7. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu, 48732000-8 Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zawarto we Wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie wsparcia technicznego systemu kopii zapasowych i odzyskiwania oraz rozbudowa o nowe licencje i serwery
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa oprogramowania oraz wsparcia technicznego
Dodano: 2015-07-17 - Nadzór autorski aktualnie użytkowanego przez Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu systemu Hipokrates.
Dodano: 2013-04-16 - Usługa wsparcia technicznego dla systemu telefonii VoIP
Dodano: 2012-01-20 - Świadczenie usługi serwisowej dla systemu ACS, aktualizacja systemu oraz wsparcie techniczne
Dodano: 2010-09-28 - Przedłużenie wsparcia aktualizacji i serwisowania oprogramowania IBM Lotus Notes Domino, IBM WebSphere, Tivoli Storage Manager (Softwaare Maintenance) w ramach programu Passport Advantage
Dodano: 2009-11-13