Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania do wymiany danych - Brokera Integracyjnego - pomiędzy systemami informatycznymi w Gminie Środa Śląska, wraz z instalacją i konfiguracją

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3960724 , fax. 71 3173405
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3960724, fax. 71 3173405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania do wymiany danych - Brokera Integracyjnego - pomiędzy systemami informatycznymi w Gminie Środa Śląska, wraz z instalacją i konfiguracją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest  dostawa oprogramowania do wymiany danych pomiędzy systemami informatycznymi w Gminie Środa Śląska, wraz z instalacją i konfiguracją. W szczególności zamówienie obejmuje : ?         Zaprojektowanie wdrożenia oprogramowania (brokera integracyjnego) zapewniającego automatyczną wymianę danych z systemami będącymi w użytkowaniu Zamawiającego, na podstawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz opracowanie Harmonogramu Realizacji Wdrożenia ?         Dostawę oprogramowania (brokera integracyjnego) zapewniającego automatyczną wymianę danych z systemami będącymi w użytkowaniu Zamawiającego: systemem elektronicznego obiegu dokumentów DocFlow, Portalu Usług Publicznych DocSign, Systemu Planowania i Realizacji Budżetu SPiRB oraz systemu GIS SHH oraz wymianę danych pomiędzy tymi systemami a platformą ePUAP ?         Dostawę niezbędnej dla funkcjonowania brokera integracyjnego platformy sprzętowej ?         Instalacje i wdrożenie dostarczonego oprogramowania na dostarczonej platformie sprzętowej oraz konfigurację w zakresie interfejsów wymiany danych pomiędzy systemami ?         Przeprowadzenie testów akceptacyjnych wdrożonego i skonfigurowanego oprogramowania w celu potwierdzenia zgodności ze specyfikacją oraz testów integracyjnych oprogramowania w celu potwierdzenia poprawności działania protokołów wymiany danych. ?         Integracja systemów i przetestowanie pod kątem poprawności technicznej, technologicznej i funkcjonalnej w stosunku do przyjętych założeń. ?         Stworzenie dokumentacji powykonawczej systemów o których mowa wyżej. ?         Szkolenie w zakresie stosowania i użytkowania brokera integracyjnego, tworzenia raportów. ?         Asysta techniczna i wsparcie Zamawiającego w zakresie konfiguracji i uruchamiania kolejnych interfejsów wymiany danych w okresie gwarancji, w tym wykonywanie prac projektowo-programistycznych związanych z dalszym rozwojem i modyfikacjami oprogramowania brokera integracyjnego Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi przedstawiony jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ ?         Wykonawca przeprowadzi instalacje i wdrożenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej przy ul. Pl. Wolności 5. ?         Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do wdrożenia (skonfigurowania i uruchomienia) dostarczonego oprogramowania. Wdrożenie musi uwzględnić rzeczywistą organizację pracy Urzędu. ?         Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników Urzędu w celu przygotowania do użytkowania wdrożonego systemu informatycznego. ?         Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencję na oprogramowanie z wszelkimi prawami do jej użytkowania. ?         Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone systemy, urządzenia  i wykonane wdrożenie przez okres 60 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia. ?         Wykonawca będzie świadczył w czasie obowiązywania gwarancji usługi serwisowe pozwalające na usuwanie występujących awarii. ?         Wykonawca będzie świadczył w czasie obowiązywania umowy nieodpłatnie usługi Asysty Technicznej związane z rozwojem systemu w ilości 800 godzin prac programistyczno-wdrożeniowych ?         Zdefiniowano wymagania minimalne, dopuszcza się rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę równoważnej lub lepszej funkcjonalności i wydajności. ?         Wykonawca oświadcza, że zapoznał się ze strukturą organizacyjną Zamawiającego, organizacją pracy  oraz pozostałymi warunkami wykonania Usługi u Zamawiającego w tym szczególnie z wykorzystywaną infrastrukturą informatyczną, oprogramowaniem a także, że uzyskał wszelkie konieczne informacje i upewnił się, co do wszystkich istotnych spraw, jakie mogą mieć znaczenie dla prawidłowego wykonania zobowiązań umownych. Ponadto Wykonawca oświadcza, że podejmie wszelkie racjonalne kroki, aby uchronić Zamawiającego przed zbędnym lub nadmiernym zakłóceniem jego działalności w trakcie wdrażania i uruchamiania Systemów ?         Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena - za roczny serwis
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach