Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach

Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 641 600 , fax. 413 641 666
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
    ul. Witosa 86
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 641 600, fax. 413 641 666
    REGON: 292346746
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48730000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo – cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, w których zamieszcza odpowiednio informacje o tych podmiotach oraz Załącznik nr 5 do SIWZ sporządzony i podpisany przez podmiot trzeci (udostępniający swoje zasoby) – oryginały (składane wraz z ofertą). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - oryginał (składane po otwarciu ofert). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach