Przetargi.pl
„Budowa infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa” Część 1: ZADANIE NR 1 – „Budowa odcinka wodociągu od wpięcia do sieci wodociągowej przy ujęciu SW II do sieci w ul. Koniecpolskiej we Włoszczowie” Część 2: ZADANIE NR 2 – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Głowackiego, Sienkiewicza i Dębowej”

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, Wiejska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413943680 , fax. +48413943680
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
    Wiejska 55
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413943680, fax. +48413943680
    REGON: 260733356
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wzwik-wloszczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa” Część 1: ZADANIE NR 1 – „Budowa odcinka wodociągu od wpięcia do sieci wodociągowej przy ujęciu SW II do sieci w ul. Koniecpolskiej we Włoszczowie” Część 2: ZADANIE NR 2 – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Głowackiego, Sienkiewicza i Dębowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część 1: ZADANIE NR 1 – „Budowa odcinka wodociągu od wpięcia do sieci wodociągowej przy ujęciu SW II do sieci w ul. Koniecpolskiej we Włoszczowie”, lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. gruntu 4160, 4240/3, 4240/1, 4241/1, 4242/1, 4243/3, 4244/1, 4245/1, 4246/1, 4248/1, 4247/1 obręb 0006 Włoszczowa: Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje: − włączenie budowanego wodociągu z rur ciśnieniowych PE SDR Ø 160/14,6 o długości 124 mb do istniejącego wodociągu Ø 160 PE zlokalizowanego w poboczu pasa drogowego, na wysokości dz. nr 4160 ul. Koniecpolskiej oraz połączenie z istniejącym wodociągiem z rur stalowych Ø 200 mm w dz. nr. ewid. 4248/1 przy ujęciu SW II. − rury PE 160 x 14,6 mm PE100SDR11 – długość 124 mb − hydrant ppoż. nadziemne Ø 80 mm – 1 szt. − zasuwy wodociągowe żeliwne Ø 150 – 3 szt. − zasuwy wodociągowe żeliwne Ø 200 – 1 szt. − rura ochronna Ø 250/22,7 mm PE100, SDR11 – długość – 12,6 mb − rura ochronna Ø 250/22,7 mm PE100, SDR11 – długość – 4 mb − Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, − Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnić je z właściwym zarządcą drogi, a co się z tym wiąże oznakowanie ulic i rejonu robót winno być wykonane zgodnie z tym projektem. − Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku, − Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników zgodnie z wytycznymi wydanymi przez zarządcę drogi − Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, − Próby szczelności i dezynfekcja − Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, − Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, − zasypywanie wykopów sieci wodociągowej piaskiem wraz z dowozem powyżej 30 cm dla Zadania 1 ponad lico rur w poboczach jezdni i nawierzchniach asfaltowych warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, − Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia – wersja papierowa w 3 egz. i wersja elektroniczna, − Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji). − Prace w pobliżu słupów energetycznych należy wykonywać pod nadzorem Wydziału Utrzymania Sieci Zakładu Energetycznego 2) Część 2: ZADANIE NR 2 – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Głowackiego, Sienkiewicza i Dębowej”, lokalizacja inwestycji 988/3, 983/11, 983/12 obręb 0003; 3510, 3504/2, 3504/4, 3505/4, 3506/9, 3506/11, 3506/12, 3253/2 obręb 0005. Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje: − Budowę sieci kanalizacji sanitarnej działającej w systemie grawitacyjnym i połączenie jej z istniejącą siecią kanalizacyjną w ulicy Dębowej, − przejście poprzeczne metoda bezwykopową pod drogą w działce nr ewid. 3253/2 (obręb 0005) w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 785 (ul. Sienkiewicza) i pasie drogi wojewódzkiej nr 742, − Kanał sanitarny DN 200x 5,9 mm z rur PCV – długość 121,9 mb − Rura przyciskowa Ø 355 o długości 18,50 mb − Studzienki połączeniowo – rewizyjne Ø 1200 – 6 szt. − Studzienkę podłączeniową PE 400 – 2 szt. − rura ochronna Ø 110 mm – długość – 8 mb − Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, − Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku, − Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników zgodnie z wytycznymi wydanymi przez zarządcę drogi − Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, − Próby szczelności − Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, − Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, − Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia – wersja papierowa w 3 egz. i wersja elektroniczna, − zasypywanie wykopów piaskiem wraz z dowozem powyżej 20 cm ponad lico rur w poboczach jezdni i nawierzchniach asfaltowych warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, − Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji). Uwaga: Teren ww. inwestycji jest położony w obszarze prawnie chronionym, ustanowionym w trybie przepisów: ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 352 z póżn.zm.) , w granicy terenu ochrony pośredniej od studni komunalnych ujęć wody podziemnej we Włoszczowie. 1) Wszystkie zastosowane materiały do budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej muszą być fabrycznie nowe i spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty. 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na czas trwania robót, kierownictwo robót posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 4) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na terenie budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przed każdym wbudowaniem przez pracowników Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi również dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlano – wykonawczy: • Dla Zadania nr 1: „Projekt budowlany – budowa odcinka wodociągu od wpięcia do rurociągu sieci wodociągowej Ø 200 mm (przy ujęciu SW II) do sieci wodociągowej Ø 160 mm w ul. Koniecpolskiej we Włoszczowie” • Dla Zadania nr 2: „Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej PVC Ø 200 we Włoszczowie – Część I – Przejście poprzeczne w pasie drogowym DW 785”, „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø 200 we Włoszczowie – Część II” b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – dla Zdania nr 1 i Zadania nr 2 c) Przedmiary robót – dla Zdania nr 1 i Zadania nr 2 4) Wykonanie robót budowlanych obejmuje : − tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, − uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (bez opłat za umieszczenie rurociągów wodociągu w pasach drogowych, które to opłaty wnosi Zamawiający), − roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją, − rozbiórkę i odtworzenie istniejących nawierzchni jezdni , poboczy, wjazdów na posesje, chodników, − umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, − w przypadkach koniecznych zastosowanie odwodnienia z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę, − przecisk lub przewiert, − podsypka, obsypką rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, − dokumentacja geodezyjna, zawierająca wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadająca odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej w plikach dxf z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę, − zasypywanie wykopów sieci wodociągowej piaskiem wraz z dowozem powyżej 20 cm dla Zadania 1 ponad lico rur w poboczach jezdni i nawierzchniach asfaltowych warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, − zabezpieczenie kolizji rurociągu z istniejącym uzbrojeniem, − próba szczelności, płukania i dezynfekcji sieci wodociągowej, − próba szczelności sieci kanalizacyjnej, − dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji), − koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) Wybrany wykonawca otrzyma od zamawiającego po podpisaniu umowy następujące dokumenty: 1 egz. dokumentacji projektowej w wersji papierowej, w zakresie potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia. Jeżeli w dokumentacji lub w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się symbole i oznaczenia materiałów lub urządzeń, które mogą wskazywać na producenta, a nie dopisano wyrażenia „lub równoważne” należy to traktować, że Zamawiający dopuszcza w tym przypadku także urządzenia lub materiały innych producentów pod warunkiem, że odpowiadają one wymaganym parametrom technicznym i jakościowym. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały i urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się bezwzględnie z dokumentacją projektową w tym STWiOR oraz terenem robót, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. 7) Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otocze¬nia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. 8) Jeśli, w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów , wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub po¬chodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów , wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały , wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania . Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert i zatwierdzania wniosków materiałowych. 9) W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy lub zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie zamawiającego i uzyska na te zmiany zgodę Zamawiającego i projektanta. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych zmian, po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy, w taki sposób, aby zrealizowany był cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów . 10) Wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz odpowiedzialność za całokształt przyjętych rozwiązań spoczywają na Projektancie. 11) Dokonując modyfikacji sposób świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej, b) roboty zaniechane przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne. W przypadku, gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji sposobu świadczenia w okolicznościach wskazanych w pkt. 9 strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. 12) Podstawy formalno-prawne wykonania. Roboty objęte zamówieniem realizowane są na podstawie: 1) Dla Cześci 1 – ostateczna decyzja pozwolenia na budowę Nr 191/2017 znak AB.6740.1.191.2017.IV z dnia 18.07.2017 r. obejmująca „Budowę odcinka wodociągu od wpięcia do rurociągu sieci wodociągowej Ø 160 mm w ul. Koniecpolskiej we Włoszczowie”, na terenie obejmującym nieruchomości nr. ewid. 4160, 4240/3, 4240/1, 4241/1, 4242/1, 4243/3, 4244/1, 4245/1, 4246/1, 4248/1, 4247/1 obręb 0006 Włoszczowa, gm. Włoszczowa. 2) dla Części 2: • ostateczna decyzja pozwolenia na budowę Nr 139/2017 znak AB.6740.1.139.2017.IV z dnia 16.06.2017 r. na „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø 200 we Włoszczowie – Część II”, na terenie obejmującym nieruchomości nr. ewid. 988/3, 983/11 obręb 0006; 3510, 3504/2,0 3505/4, 3506/9, 3506/11, 3506/12 obręb 0005 Włoszczowa, gm. Włoszczowa. • Decyzja pozwolenia na budowę Nr 65/2017 znak IR.II.7840.1.66.2017 z dnia 30.08.2017 r. na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø 200 we Włoszczowie w zakresie: − Przejścia poprzecznego przez pas drogowy drogi wojewódzkiej Nr 785, na działce nr. ewid. 3253/2 w obrębie 0005 Włoszczowa − Odcinka wzdłuż drogi w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 742, na działce nr. ewid. 983/12 w obrębie 0003 Wloszczowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla każdej części. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 21.09.2017 r. do godz. 11:00. Wniesione wadium w pieniądzu (przelewem na konto) będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w pkt. 17 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Nazwa i adres Zamawiającego, na który powinno zostać wniesione wadium: • Nazwa zamawiającego: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. • Adres zamawiającego: 29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , PKO BP SA 0/Włoszczowa Nr 29 1020 2629 0000 9102 0327 6631 z adnotacją: „Przetarg nieograniczony WZWiK.341.7.2017 : „Budowa infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej na terenie miasta Włoszczowa”, Część 1: Zadanie nr 1 – „Budowa odcinka wodociągu od wpięcia do sieci wodociągowej przy ujęciu SW II do sieci w ul. Koniecpolskiej we Włoszczowie” Część 2 : Zadanie nr 2 – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Głowackiego, Sienkiewicza i Dębowej” W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w sekretariacie Zamawiającego tj. we Włoszczowskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza 43 Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga!: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 21.09.2017 r. do godz. 11:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 21.09.2017 r. do godz. 11:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 ustawy p.z.p. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy p.z.p. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 10.2 SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy p.z.p. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe oświadczenie składa osobno każdy z wykonawców. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 3. Dowód wniesienia wadium Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów - załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Oświadczenie o podwykonawcach. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 6. oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt.12.3 ppkt. 3), 5), 6), 7) SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach