Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2019-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania do sterowania ekspozycją wraz z jego wdrożeniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do sterowania ekspozycją w Bramie Poznania wraz z jego wdrożeniem oraz udzieleniem licencji. Szczegółowy opis zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego Wizja lokalna: Przed złożeniem ofert Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie, w którym zrealizowane zostanie zamówienie, po uprzednim ustaleniu terminu. Miejsce wykonania zamówienia: województwo wielkopolskie, Miasto Poznań, budynek Bramy Poznania, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł. Zgodnie z rozdz. VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; oraz inne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia Pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną